


Yhteistyökumppanin mainos:


Minkä takia hämähäkit eivät suosi nettiä?
- Ne voivat joutua verkkohyökkäyksen uhriksi.
Mikä on kengurun ja käärmeen risteys
- Hyppynaru.
Saanko pestä kissan, Ville kysyi isältä.
Pese vaan, vastasi isä.
Ville poistui paikalta ja puolen tunnin päästä Ville palasi takaisin isän luokse.
Kissa kuoli, tokaisi Ville.
Mitä sinä teit sille, isä karjui.
Väänsin sen kuivaksi, sanoi Ville.
Miksi varis lensi pellon yli?
- Koska se ei voinut mennä alikaan.
Kalle kehuskeli koirallaan, joka oli ihmeen viisas.
- Tämä minun koirani osaa haukkua yhtä monta kertaa kuin lompakossa on satasia.
Kokeeksi hän pyysi koiraa haukkumaan montako satasta hänellä oli lompakossaan.
Koira haukkui kolme kertaa ja lompsasta löytyi kolme satasta.
- Oiskohan noin, epäili Matti ja pyysi, että koira kertoisi paljonko satasia häneltä löytyy.
Koira haukkui kaksi kertaa ja taskusta löytyi kaksi satasta.
- Uskoiskohan tuota, epäröi Matti jälleen.
- Osaakos se kertoa kuinka monta satasta mun muijalla on.
Koira aloitti haukkumisen ja haukkui peräti 15 kertaa.
- Paskapuhetta, eihän mun muijalla pitäis olla yhtään rahaa! Mistä se muka tuollaiset summat olisi saanut?!
Koira kellahti maahan selälleen ja levitti jalkansa.
Milloin oravan poikanen tajuaa asiat parhaiten?
- Kun asia selitetään yksinkertaisesti pähkinänkuoressa.
Mistä tietää, että hevoset tykkää pizzasta?
– Ne ovat aina salamina paikalla.
Mitä tulee jos kanin ja hamsterin yhdistää?
- Kanisteri
Mikä on hauen inhokki veli?
- Virveli.
Simpanssi tulee baariin ja istuutuu baarijakkaralle.
Baarimikko ei ole uskoa silmiään, mutta kävelee tyynesti simpanssin luo ja kysyy, mitä tämä haluaa.
Simpanssi kirjoittaa lapulle:
- Antakaa minulle yksi whisky on the rocks.
Baarimikko hämmästyksestään huolimatta tuo simpanssille whiskyn jäillä.
Simpanssi ojentaa baarimikolle 100€ setelin ja baarimikko menee lyömään summaa kassaan. Samassa baarimikko pimittää itselleen saadusta satasesta luvatonta tippiä ja palauttaa simpanssille vain yhden euron.
Simpanssi ei ole millänsäkään ja siemailee verkkaan whiskyä.
Hetken mietittyään baarimikko päättää jututtaa simpanssia ja toteaa:
- Täytyy myöntää, ettei meillä juurikaan käy simpansseja.
Simpanssi nappaa paperipalan, kynän ja kirjoittaa lapulle:
- Ei mikään ihme näillä hinnoilla.











