


Mainos:


Kaksi ranskalaista ankkaa kohtasivat kadulla.
Mitä ne sanovat toisilleen?
- Ankante!
Miksi mies vei Bokserinsa eläinlääkäriin?
- Koska ne olivat liian isot.
- Koirani on kova valehtelemaan.
- Höpö höpö, ei sellaisia koiria olekaan.
- Odotahan kun kuulet... Musti, hei. Mitä kissa sanoo?
- Hau hau...
Miten saat kirahvin jääkaappiin?
- Avaat oven ja laitat kirahvin sisään!
Entäs miten saat leijonan jääkaappiin?
- Avaat oven, otat kirahvin ulos ja laitat Leijonan jääkaappiin!
No miten saat sinne vielä Kunnon Maidon?
- Avaat oven, venytät leijonan suuta kaadat maidon suuhun :)
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Oletko kuullut vitsiä etanasta?
- Odota se on vielä matkalla...
Mikä on Nuuskamuikku?
- Muikku joka käyttää nuuskaa.
Mikä on kenkäkauppiaan lempiasiakas?
- Tuhatjalkainen.
Mikä on Kanadan vastakohta?
-Kukkoda
Mikä lintu laulaa kauneiten?
- Jenni VarTiainen











