


Yhteistyökumppanin mainos:


Kummalla puolella seepraa on enemmän raitoja?
- Ulkopuolella
Miksi muurahaisia on niin paljon?
- Ei ole olemassa niin pieniä kondoomeja.
Karhu tapasi hirven metsässä, karhu sanoi hirvelle:
- Kyllä sinä olet hirvittävän hirveä tänään!
Hirvi vastasi:
-Kylläpä sinä olet melko karhumainen.
Miksi kalat eivät osaa puhua?
- Yritäppäs itse puhua kun sinulla on vettä suussa.
Mitä kärpänen sanoi, kun hevonen söi sen?
- Olen turvassa.
Nainen oli eläinkaupassa hankkiakseen itselleen lemmikin. Kauppiaan suosituksesta hän päätyi papukaijaan, joka kuulemma osasi puhua ja oli hyvin sulavakäytöksinen.
- Uskaltaako sen kanssa mennä kirkkoon, nainen kysyi?
Myyjä vakuutteli, että kyllä voi. Kaupat tehtiin ja seuraavana sunnuntaina nainen saapasteli kirkkoon kaija olallaan.
Kaikki meni hyvin siihen saakka, kunnes saarnassa tuli hetken tauko. Silloin kaija tuumasi kuuluvalla äänellä:
- Aika saatanan kylmä täällä.
Seurasi jäätävä hiljaisuus ja nainen istui penkissä naama punaisena ihmisten tuijottaessa häntä.
Maanantaina hän meni raivostuneena eläinkauppaan, missä myyjä rauhoitteli häntä sanoen:
- Tuo on tietysti harmillista, mutta jos noin käy uudestaan, ottakaa lintua jaloista kiinni ja pyörittäkää muutama kierros pään ympäri niin se oppii, ettei noin voi puhua.
Seuraavana sunnuntaina harras nainen meni taas kirkkoon kaija mukanaan. Ja eiköpähän lintu taas tietyssä jumalanpalveluksen kohdassa tokaissut:
- Aika saatanan kylmä täällä!
Silloin nainen tarttui lintua jaloista, pyöritti sitä niin, että höyhenet pöllysivät ja laittoi kaijan takaisin olalle. Siihen papukaija totesi:
- ... ja vitun tuulista!
Mitä Korkeasaaren eläintenhoitaja sanoi, kun karhu karkasi?
- Nyt minua kohtasi otsonikato.
Koira ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Hän on jumala!
Kissa ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Minä olen jumala.
Eläintarhan kenguru oli karkuteillä.
Hänen aitaustaan korotettiin ja kenguru tuotiin takaisin aitaukseen.
Seuraavana päivänä kenguru oli taas kateissa ja sen aitaa korotettiin niin paljon, kunnes se oli 10 metriä korkea.
Viereisen aitauksen kirahvi kysyi kengurulta:
- Kuinka korkeaksi aitaa pitää korottaa, jotta pysyt siellä?
Kenguru vastasi:
- 2 metriä riittäisi, mutta kun portti jätetään aina auki.
Miksi linnut lentävät etelään?
- Ne eivät jaksa kävellä.











