


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Meksikolla ei ole olympiajoukkuetta?
- Koska kaikki juoksu-, hyppy-, ja uintitaitoiset ovat jo karanneet Yhdysvaltojen puolelle.
Miksi jääkiekkoilijat eivät uskalla mennä Helsingin linja-autoasemalle?
– Koska Kampista joutuu jäähylle.
Ruotsalainen Johan harjoitteli maratonia kaverinsa kanssa Saharassa.
Johan tuumasi:
- Täällä on varmaan kamalan liukasta.
Kaveri ihmetteli:
- Miten niin?
Johan:
- Kun täällä on hiekoitettu niin kamalasti.
Korkeushyppääjä hyppää korkeutta, mutta pahaksi onneksi tamponin naru roikkuu pikkaraisten housujen lahkeesta.
7-vuotias Ville huutaa:
- Ei kai se nyt kompastu tuohon lahkeesta roikkuvaan naruun.
Miksi kutsutaan lajia, missä kärpäset alkaisi pelaamaan jääkiekkoa?
- Kärpäslätkä.
Ja missä sarjassa kärpäset sitten pelaisi?
- Kärpässarjassa.
Ramsaussa Suomen maajoukkueeseen iski kaamea vatsatautiepidemia ja yksi jos toinenkin urheilija joutui hakemaan lääkitystä joukkueen lääkäriltä.
Kävi niin, että kiireessä lääkäri antoi Jari Isometsälle vahingossa masennuslääkettä.
Pian Isometsä kertoikin lehdistölle hiihdon jälkeen:
- Paska on edelleenkin housussa, mutta se ei harmita yhtään.
Mikä on juutalaisten lempiurheilu?
- Viidensadanmetrin sähköaidat.
Sadalta nyrkkeilijältä kysyttiin, onko nyrkkeily vaarallista.
- 2 vastasi ei, 98 ei ymmärtänyt kysymystä.
Stagala puhui koko viikon:
- Makwan ei oo valmis tähän.
Sitten ottelupäivä tuli.
Makwan Amirkhani käveli halliin jäätelö kädessä niin rauhallisesti, että näytti enemmän siltä kuin olisi tullut kauppareissulta kuin tappeluotteluun.
Yksi katsoja kuiskasi:
- Jos toinen tulee matsiin syömään jäätelöä… toinen on jo ongelmissa.
Miten saada jääkiekkohalli eloon?
- Pitäisikö kutsua laulaan Elli Haloon?











