


Yhteistyökumppanin mainos:


Kuolinilmoitus Laihian sanomissa:
- Virtasen isäntä kuoli. Mopo myytävänä.
Laihialaisisäntä meni maistraattiin ja ilmoitti haluavansa erota vaimostaan.
Siihen aikaan oli vielä käytäntönä, että virkailija kysyi syytä eroon.
Isäntä vastasi:
- Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja aina käytetty samaa teepussia. Nyt vaimo vaatii uutta pussia vain sen takia, että naru katkesi!
Laihialainen oli matkalla ja yöpyi hotellissa.
Portieeri kantoi laihialaisen laukut ylös ja jäi käsi ojossa odottamaan juomarahaa.
Laihialaisen sydäntä raapaisi, mutta lopulta hän kaivoi taskunpohjiaan ja ojensi portieerille jotain ja sanoi:
- Tässä sinulle kahvikupiillista varten.
Portieeri kiitti, meni käytävään ja avasi siellä kouransa. Kädessä oli kaksi sokeripalaa.
Miksi laihialaiset lapset menevät metsään jouluaattona?
- He katsovat toiko joulupukki kuusen alle lahjoja.
Mies meni Laihian halvimpaan hotelliin yöksi.
Aamulla hotelliemäntä tuli herättämään häntä kello 6.
Unisena mies sitten ihmetteli, että hän tilasi herätyksen vasta kello 8.
Hotelliemäntä vastasi tähän:
- Ei tämä mikään herätys ole. Alan kattamaan alakertaan aamiaista ja tarvitsen näitä lakanoita aamiaispöydän kattamiseen.
Mitä lukee laihialaisen hotellin seinäkellon vieressä?
- Vain hotellin vieraille.
Laihialaismies ja savolainen juttelivat.
Savolainen:
- Minulla on niin punaposkinen ja pyöreä emäntä. Hän tekee hyvää ruisleipää ja kalakukkoja.
Johon Laihialainen:
- Meillä emäntä saa syödä leipäkakun reunat ja eukko hangataan loppuun asti luita myöten.
Mikä on laihialaisten viagra?
- Vaimo haukkuu pystyyn.
Miksi Laihialla kerätään innokkaasti serpentiinit vapun jälkeen pois?
- Niitä käytetään loppuvuoden vessapaperina.
Eräs laihialainen konsultti oli toiminut innokkaasti henkilökunnan vähentämiseksi monessa yrityksessä.
Kuolema korjasi hänet ennen aikojaan ja hautajaisia sitten pidettiin. Kun arkkua lähdettiin kantamaan ulos siunauskappelista, arkusta kuului koputusta ja heikko ääni kysyi:
- Mitäs miehiä te olette?
- Ollaanpahan vaan ruumiinkantajia.
- Montako teitä on?
- Kuusi, kuten aina.
- Kaksi pois, kyllä se menee neljälläkin.











