


Yhteistyökumppanin mainos:


Nainen tuli kotiin uusi minkkiturkki päällä.
Mies sitten kysymään että mistäs rahaa uuteen turkkiin?
- Lotossa voitin, vastasi nainen.
Meni muutama viikko ja naisella oli uusi käsilaukku. Taas mies kysyi että mistäs rahaa uuteen laukkuun?
- Lottorahoja tuhlailin, vastasi nainen jälleen.
Jonkin ajan kuluttua mies huomasi että nainen etsii uudempaa autoa lehdestä, mutta ei maininnut asiasta mitään.
Illemmalla pariskunta meni saunaan. Lauteille kiipeämässä ollut nainen liukastui sekä poltti takamuksensa kiukaaseen.
Silloin mies otti ison ryypyn olutpullostaan ja tokaisi:
- Oho. Paloi koko perkeleen veikkaustoimisto.
Aikoinaan Kuopiossa työskentelevät ilotytöt vaativat kovempaa palkkaa lakon uhalla.
Pitkien ja hankalien neuvottelujen jälkeen sovittelulautakunnalta tuli ehdotus:
- Tehkää niin kuin leipurit Mikkelissä, älkää nostako hintaa vaan pienentäkää tavaraa.
Vaimoni ilmoitti minulle:
- ”Seksi on parempaa lomalla”.
Sitä postikorttia ei ollut mukava saada.
Nainen tuli huoltoaseman myymälään ja kysyi myyjänä toimineelta asentajalta:
- Onko teillä tamponeita?
Asentaja katseli naista hetken hämillään ja sanoi sitten:
- Ai tarkotaksä jakopään tiivisteitä?
Virtasen pariskunta oli lauantai-iltana kiimoissaan ja päättivät “vetäistä pikaiset“.
Ongelma oli, että heidän 6-vuotias poikansa oli kotona.
Niinpä vanhemmat pyysivät poikaa menemään parvekkeelle ja kertomaan mitä ulkona tapahtuu. Itse he menivät makuuhuoneeseen.
... Poika alkoi raportoida:
- Peltoset lähtivät ulos...
- Jaska on taas humalassa...
- Näyttäs että Laineilla taas nussitaan...
Vanhemmat pelästyvät ja keskeyttävät aktin.
Isä kysyy arasti pojalta:
- Mistä niin luulet?
Poika toteaa varmana:
- Santtukin seisoo parvekkeella.
Miksi satiaiset matkustavat kaikista maailman maista mieluiten Taiwaniin?
- Koska viihtyvät taipeissa.
Rekkakuski juo olutta baaritiskillä ja kysäisee baarimikolta:
- Kylläpä panettaa. Osaatko neuvoa, mistä löytyisi vähän lempeä?
Baarimikko vastaa:
- Jo vain. Viereinen hotelli, toinen kerros, huone 205.
Rekkakuski kiittää, tyhjentää lasinsa ja poistuu viereiseen hotelliin. Hän koputtaa huoneen 205 ovelle ja pian oviaukkoon ilmestyy hehkeän näköinen blondi.
Rekkamies:
- Kuulin, että täältä löytyisi vähän lempeä reissumiehelle. Paljonko pyydät käteenvedosta?
Prostituoitu:
- Sataviisikymppiä.
Rekkamies:
- Ohhoh! Sillä hinnalla saat olla jo aika hyvä!
Prostituoitu kehuskelee:
- Asun tässä kalliissa sviitissä ja juon joka päivä shampanjaa pelkillä käsihommilla tienaamallani rahoilla.
Rekkamies astuu peremmälle ja sanoo:
- Selvä! Otetaan sitten sellainen.
Käsihomma oli taivaallinen ja kun mies on vetänyt henkeä, hän sanoo:
- Olipas mahtavaa! Mitä laskutat suihinotosta?
Prostituoitu:
- Se maksaa kolmesataa.
Rekkamies puuskahtaa:
- Ohhoh! Sillä hinnalla saatkin olla todella hyvä!
Prostituoitu menee ikkunan luo, pyytää miestä luokseen ja sanoo:
- Näetkö tuon loistoauton pihassa? Olen ostanut sen pelkillä suhinotoilla tienaamillani rahoilla!
Rekkamies päättää kokeilla suuhoitoa ja sekin on hintansa väärti. Hän on jo aivan kuitti, mutta kuistaa vielä:
- Mitähän pimpsa mahtaakaan maksaa?
Prostituoitu menee taas ikkunan luo ja huokaisee:
- Omistaisin varmaan koko kaupungin, jos minulla vain olisi pimpsa...
Aamulehden syntyneiden palstalla oli ilmoitus:
“Virtasen perheeseen syntyi potra poika. Veitikka oli 52cm pitkä ja painoi 3600g.“
Minkäköhän kokoinen se lapsi sitten oikein mahtoi olla?
Mikä on se väline, jolla satamaa lähestyvän sukellusveneen miehistö voi tiirailla, onko sataman kapakassa ilotyttöjä saatavilla?
- Horoskooppi.
Talon renki oli oikea naistenmies, eli naisia kaatui kuin heinää! Valitettavasti vehkeeseen kuitenkin tuli jotain vikaa, joten tie vei lekurin vastaanotolle.
Lääkäri kertoi hoitomuodoksi:
- Uita vehjettä piimämukissa aamuin ja illoin viikon ajan.
Renki teki työtä käskettyä, mutta kuinka ollakaan, eräänä aamuna piika syöksyi huoneeseen, kun rengillä oli “hoito“ käynnissä...
Renki huusi piialle yllättyneenä:
- Mitäs sinä siinä toljotat, olethan sinä tämän vehkeen nähnyt monta kertaa!
Piika sanoi:
- Kyllä olen... Mutta en ole koskaan ennen nähnyt sitä ladattavan!








