


Yhteistyökumppanin mainos:


Vaimo pakkasi tavaroitaan. Mies kysyi, minne hän on lähdössä.
Vaimo tiuskaisi:
- Huomisaamuna Lontooseen, saan siellä 400 euroa siitä, mistä täällä en saa mitään!
Seuraavana aamuna mies oli myös lähdössä ja vaimo kysyi, että minne hän sitten on lähdössä.
Mies totesi tyynesti:
- Lähden mukaan katsomaan, että miten se vaimo elää 800 eurolla koko vuoden.
Etelän mies matkasi lomalle lappiin. Pääsi oikeiden lapinmiesten matkaan ja kulkivat korvessa pitkin poikin päätyen mökkiin.
Etelän mies ihmeissään ja onnessaan tutki paikkoja tarkkaan ja huomasi pöydässä reunassa veitsen viiltoja.
- Mitäs nämä viillot tässä oikein on? Näyttää joltain asteikolta tai mitalta. Paitsi noi viivojen välit ei oo tasasia?
- Hnoo meet mithaillan mulkhujamma ja merkhaamme pithuuven pöythän.
- Hahahaha kovin on pieniä teidän lapinmiesten vehkeet!
- Kah, sie ethelän mies seisot pöyvän väärälä puolella.
Naapurien naiset keskustelivat innokkaasti.
- Onko sinun miehesi hyvä sängyssä?
- Aivan yliveto. Hän saattaa viihtyä siellä päiväkausia yhteen menoon.
Mies kuoli yllättäen ja hänen homo puolisonsa oli täysin surun murtamana.
Hautajaisissa poikaystävä sanoi papille:
- Tuhkat pitää sitten sirotella puuron sekaan, haluan vielä tuntea kun Borje liukuu perseestä viimeisen kerran.
Rantapoika kysyi uimarannalla kaveriltaan:
- Kuule, minkä takia naiset aina katselee sinua eikä minua ollenkaan?
Kaveri vastasi:
- No, se johtuu siitä että minä laitan aina ison perunan housuihini.
Parin päivän kuluttua rantapoika tuli taas kysymään neuvoa:
- Ei se toimi, naiset vain kiertävät minut entistä kauempaa.
Kaveri nauroi:
- Kuule... Laita se peruna ensi kerralla etupuolelle!
Erään miehen vaimo oli palaamassa matkoilta ja mies oli ovella ottamassa vaimoansa vastaan 5-vuotiaan poikansa kanssa.
Poika sanoo äidillensä:
- Äiti, meillä on ollut täällä vähän huolia.
Jälkeenpäin mies kertoo työkavereilleen:
- Onneksi se meidän pikkupoikamme ei osaa sanoa vielä ärrää.
Emäntä tuli saunasta ja rasvasi itseään Body Lotionilla, hän sipaisi sitä myös jalkojensa väliin.
Isäntä katseli hommaa ja alkoi käärimään Taskukellon vitjaa mulkkunsa ympärille.
Emäntä:
- Mitä se ukko nyt oikein touhuaa?
Isäntä:
- En oo tottunut ajamaan noin liukkailla ilman ketjuja...
- Ajattele, että ne on vielä yhdessä kaiken sen paskan jälkeen!
- Ketkä?
- No pakarat!
Lapsi ei suostunut syömään ruokaa kunnolla, jolloin äidin täytyi puuttua asiaan.
Äiti:
- Joko nyt syöt salaattisi tai sitten menet nurkkaan jäähylle.
Lapsi:
- Menen suosiolla nurkkaan. Näin yöllä mitä teit kurkulla ...
Miten yhden illan jutut ovat samanlaisia kuin lumimyrskyt?
- Et koskaan tiedä milloin se tulee, montako senttiä paljastuu ja kuinka kauan se kestää.








