


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä tai kuka on insinööriä viisaampi?
- Diplomi-insinööri
Nykytaiteen museon rakennustyömaalla oli tapahtunut onnettomuus.
Rakennustöiden edistymistä tarkastamaan tullut insinööri oli jäänyt nosturista pudonneen teräspalkin alle ja ruhjoutunut epämääräiseksi lihamössöksi.
Rakennusmies huutaa apua:
- Tulukeepa auttammaan, tiällä on insinöörismies jiänynnä rautapalakin alle puristuksiin.
Silloin rautapalkin alta kuuluu hiljaista pihinää:
- Se on Diplomi -insinööri.
Mitä eroa on kamelilla ja insinöörillä?
- Kameli voi olla viikon juomatta.
Kuinka monta insinööriä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Kahdeksan. Yksi vaihtaa ja loput fiilistelee edellisiä pikkujouluja.
Entäpä kuinka monta diplomi-insinööriä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Ei yhtään. Diplomi-insinöörit ei vaihtele mitään hiton lamppuja.
Miksi insinöörit voivat syödä hullun lehmän lihaa?
- Se vaikuttaa vain aivoihin.
Miksi insinööri pitää käsiä taskussa?
- Se salaisesti hyväilee taskuihin haudattuja haaveitaan. Tai sitten se koettaa näyttää kiireiseltä.
Kun insinöörejä aina haukutaan kovasti, niin nyt on tullut tietoon, että pillukin on insinöörien kehittelemä.
Miksi muuten siinä olisi jäteveden poisto keskellä viihdealuetta.
Lakimies ja insinööri kilpailivat omaisuudellaan.
Insinööri:
- Mulla on niin kova palkka, että voisin ostaa koko maailman!
Lakimies:
- Mutta minäpä en myy!
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, koska se sukeltaa sateelta suojaan.
Mitä suomalainen keksijä huudahtaa?
- Kiasma!











