


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä eroa on kamelilla ja insinöörillä?
- Kameli voi olla viikon juomatta.
Fyysikko, insinööri ja tilastotieteilijä ovat metsästysreissulla. He tarpovat metsässä kunnes vastaan tulee hirvi.
Fyysikko laskee nopeasti välimatkan hirveen, ammuksen nopeuden ja painon, säätää kiväärinsä, mutta ampuu silti 5 metriä liian vasemmalle hirvestä.
Insinööri pyöräyttää silmiään ja sanoo:
- Unohdit laskea tuulenvastuksen, anna ase tänne!
Insinööri lataa kiväärin ja ampuu, mutta laukaus osuu 5 metriä liian oikealle hirvestä.
Yhtäkkiä tilastotieteilijä rupeaa taputtamaan ja huudahtaa:
- OSUMA!
Mikä erottaa insinöörin ja diplomi-insinöörin?
- Diplomi-insinööri on jo neljättä kertaa naimisissa.
Miksi insinöörit ei syö suolakurkkuja?
- Pää ei mahdu purkkiin ja käsillä ei voi tehdä töitä
Insinööri oli ensimmäistä päivää raksalla töissä ja palasi kotiin työpäivän jälkeen.
Vaimo:
- Miten meni töissä tänään?
Insinööri:
- Oikein hienosti. Pomokin kehui minua hyväksi mieheksi.
Vaimo:
- Ihanko totta? Mitä se sanoi?
Insinööri:
- Että, älä nyt hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja.
Kaksi insinööriä suunnitteli hiekkalinnaa rannalla.
Toinen sanoi:
- Jos sinä teet hiekan, niin minä teen linnan...
Säästääkö sähköinsinööri sähköä?
- Kyllä hän säästää, koska istuu kotona aina pimeässä ja repii tulitikkuja.
Venäjän keisari Aleksanteri II oli katsomassa junaradan rakennustöitä. Hän kysyi insinööriltä, että miksi nuo raiteet kapenevat horisontissa.
Tähän insinööri vastasi:
- Se johtuu perspektiivistä.
Keisari huusi insinöörille:
- Venäjän rautateissä ei käytetä perspektiiviä!
Miksi insinööri pitää käsiä taskussa?
- Se salaisesti hyväilee taskuihin haudattuja haaveitaan. Tai sitten se koettaa näyttää kiireiseltä.
Tiesitkö, että jos kaikki Suomen insinöörit pistettäisiin jonoon Pohjoisnavalta etelään viiden metrin välein, se olisi helevetin hyvä juttu.











