


Yhteistyökumppanin mainos:


Mies oli ollut lomalla Tunisiassa. Kaverit kysyivät, mitä hän söi siellä.
Mies vastasi:
- Kuskusta.
Kaveri:
- Miltä se maistui?
Mies:
- Siltä, miltä kuulostaakin!
Poltin juuri helposti yli 2000 kaloria!
- Viimeinen kerta kun jätän pullat uuniin päikkäreiden ajaksi.
Mitä tapahtuu kun soittaa blueslevyn takakaperin?
- Koirasi herää henkiin, pääset vankilasta ja vaimosi palaa takaisin.
Kyllä rahalla saa onnea!
- minulla on ilotalon kuitti, mikä todistaa sen.
Iso turkulainen nahkaliiveissään meni Helsingissä baariin, joi itsensä tukevaan humalaan ja alkoi räyhätä:
- Te vasemmalla puolella olette pelkkiä tolvanoita! Ja te oikealla puolella homoja!
Pienikokoinen helsinkiläinen nousi ylös pöydästä.
Turkulainen ärisi:
- Mitäs sinä rääpäle meinaat?!
Helsinkiläinen vastasi varovasti:
- Anteeksi, pikkuinen vastasi, mutta olen väärällä puolella.
-Lentokoneessa oli 1000 tiiltä ja yksi tippui lentokoneesta. Montako tiiltä jäi koneeseen?
-999.
-Miten norsu laitetaan jääkaappiin kolmella liikkeellä?
- Avataan kaappi, laitetaan norsu sinne ja laitetaan kaappi kiinni.
-Miten norsu laitetaan jääkaappiin neljällä liikkeellä?
-Avataan jääkaappi, otetaan edellinen norsu pois, laitetaan sinne uusi norsu ja suljetaan kaappiin.
-Leijonalla oli syntymäpäiväjuhlat. Sinne tulivat kaikki savannin eläimet, paitsi yksi. Mikä se oli ja miksei se tullut?
-Norsu, koska se oli siellä jääkaapissa.
-Miten ihme tyyppi ylitti alligaattoreita kuhisevan joen kuolematta?
-Ne alligaattorit oli leijonan synttäreillä.
-Miten tyyppi silti kuoli?
-Lentokoneesta tippui tiili sen päähän.
Kaksi kakkaa oli hiekkalaatikolla ja sitten paikalle saapui ripuli.
Kakat sanoivat yhteen ääneen:
- Tää on vaan koville jätkille.
Kaksi pikkupoikaa kinastelivat:
- Minun isäni on parempi kuin sinun isäsi.
- Eikä ole!
- Minun isoveljeni on parempi kuin sinun veljesi.
- Eipäs ole!
- Minun äitini on parempi kuin sinun äitisi.
- Jaa... siinä ehkä olet oikeassa. Isäkin väittää samaa.
Jos Oulussa palaa Erikssonin tehdas, niin mikä ainakin on varmaa?
- NOKIA joka paikassa.
Mistä lapset saavat kaiken sen energiansa?
- Ne imevät sen vanhemmistaan.











