


Yhteistyökumppanin mainos:


Siltatyömaalle tuli kaivuriurakoitsija tekemään maansiirtotöitä.
Siinä ne siltainsinöörin kanssa katsoivat piirustuksista raviojan pengerryksiä, miten ne tulisi tehdä.
Siltainsinööri sanoi kaivurikuskille, että sillan molempien puolien penkkojen, olisi oltava kallistukseltaan yhden suhde kolmeen ojan pohjasta ulospäin.
Viikon kuluttua insinööri tuli käymään ja näki kuskin kaivaneen penkat päin persettä.
Insinööri valitti:
- Minähän sanoin, että penkkojen piti olla yhden suhde kolmeen.
Johon kuski sanoi:
- En minä siitä tiedä, olen vain tehnyt seìtsemästä neljään. Ymmärsi piirustuksista vain sen, ettei niitä saa repiä...
Insinööripariskunta päätti naimisiin mentyään keskittyä työuraan, joten he harrastivat vain anaaliseksiä. Jonkin ajan kuluttua rouvalle tuli aamupahoinvointia ja hän hakeutui lääkärille.
Tutkimusten jälkeen lääkäri ilmoitti rouvan olevan raskaana, johon rouva totesi että se ei ole mahdollisa, koska he harrastavat vain anaaliseksiä.
Lääkäri totesi:
- Voi rouva hyvä ettekö te tosiaan tiedä mistä Insinöörit tulevat!
Miksi insinööri pitää käsiä taskussa?
- Se salaisesti hyväilee taskuihin haudattuja haaveitaan. Tai sitten se koettaa näyttää kiireiseltä.
Millainen oli nuorena kuolleen ydinfyysikon elämä?
- Lyhyt ja ytimekäs.
Mitä yhteistä on insinöörillä ja salamalla?
- Ensin välähtää ja sitten korjataan tuhot.
Lääkäri, tuomari ja insinööri keskustelivat siitä, kumpi on parempi, vaimo vai rakastajatar.
Lääkäri:
- Kannatan pysyviä perhesuhteita jo pelkästään sukupuolitautien vuoksi, ja siksi olen sitä mieltä, että vaimo on parempi.
Tuomari:
- Avioliittoon liittyvien lainopillisten sotkujen vuoksi olen sitä mieltä, että rakastajatar on parempi.
Insinööri:
- Ottaisin molemmat. Työpäivän jälkeen sitten soittaisin vaimolle ja sanoisin meneväni rakastajattaren luo. Rakastajattarelle taas sanoisin meneväni vaimon luo. Sitten jatkaisin töitäni.
Mitä yhteistä on insinöörillä ja vatupassilla?
- Kumpikin osaa näyttää virheen, mutta ei osaa korjata sitä!
Tiesitkö, että jos kaikki Suomen insinöörit pistettäisiin jonoon Pohjoisnavalta etelään viiden metrin välein, se olisi helevetin hyvä juttu.
Mikä erottaa insinöörin ja diplomi-insinöörin?
- Diplomi-insinööri on jo neljättä kertaa naimisissa.
Pöydän ääressä istuu viisi tyyppiä:
Viisas insinööri, tyhmä insinööri, joulupukki, batman ja teräsmies.
Pöydälle heitetään tennispallo… kuka sen nappaa?
- No tietysti tyhmä insinööri. Kaikki muuthan ovat taruolentoja.











