Poimintoja aiheesta Blondivitsit
Mikäli pidit blondivitsi aihealueen Onko vauva poika vai tyttö vai jokin muu? vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras blondivitsi.
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.
Blondivitsit | Lisätty: 17.10.2022
Miksi blondilla on paljon kelloja leikkaussalissa?
- Koska aika parantaa haavat
Blondivitsit | Lisätty: 30.05.2022
Tietokilpailussa juontaja kysyi blondilta:
- Mistä lasisilmä on tehty?
Blondi mietti pitkään ja vastasi viimein:
- En tiedä...
Juontaja kuulutti oikean vastauksen kovaan ääneen:
- No lasista tietysti!
Blondi:
- Ai mutta tottakai! Eihän siitä muuten näkisi läpi.
Blondivitsit | Lähettänyt: Glass eye Joe | 02.02.2024
Kaupunkiin oli tullut sirkus. Siellä esiintyi tosi lyhyt kääpiö. Yhtäkkiä kääpiöltä putosi viitta hartioilta, ja alta paljastuikin toinen kääpiö, joka piti toista kääpiötä harteillaan.
Blondi eturivistä huusi:
- Huijausta! Minähän arvasin heti, että ei yksi mies voi olla noin lyhyt.
Blondivitsit | Lähettänyt: Hobbit | 04.07.2023
Miten saa blondin alas puusta?
– Vilkuttamalla
Blondivitsit | Lähettänyt: Seppo | 28.10.2021
Miksi blondi kiertää lasiseinän?
- Hän haluaa nähdä toiselle puolelle.
Blondivitsit | Lisätty: 11.11.2021
Montako blondia tarvitaan muodostamaan piiri?
- Kaksi. Yksi on kylpyammeessa ja toinen ojentaa hiustenkuivaajan.
Blondivitsit | Lisätty: 22.05.2023
Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.
Blondivitsit | Lisätty: 10.05.2022
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Blondivitsit | Lähettänyt: G-string | 26.02.2025
Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Blondivitsit | Lähettänyt: Saipeli | 18.12.2022