


Mainos:


Mitkä ovat käytetyimmät sanat koulussa?
- En tiedä.
Opettaja kysyi oppilailta:
- Tietääkö joku, mikä on komeetta?
Pikku-Kalle vastasi innokkaana:
- Tähti, jolla on pitkä häntä.
Opettaja:
- Oikein. Sanohan yhden nimi.
Pikku-Kalle:
- Lassie.
Jos koulu alkaa 8:00 ja loppuu 15:00, niin kuinka kauan koulupäivä silloin kestää?
- Ihan liian kauan.
Oppilas kysyi opettajalta:
- Opettaja voiko saada sellaisesta rangaistusta, mitä ei ole lainkaan tehnyt?
Opettaja vastasi:
- Ei tietenkään, miksi tuollaista kysyt?
Oppilas:
- Siksi vain, että en ole tehnyt lainkaan läksyjäni.
Matematiikan tunnilla opettaja sanoi:
- No niin, kysyn teiltä kohta jonkun kysymyksen ja te vastaatte HETI onko selvä?
Oppilaat ilmoittivat ymmärtävänsä nyökkäämällä.
Opettaja jatkoi:
- Ville paljonko on 6+5?
Ville vastasi:
- HETI!
Mikä tulee kuudennen jälkeen?
- 7. Six seven...
Miksi tietokone ei mennyt kouluun?
- Sillä oli virus.
- Isä, opettaja kehui minua tänään koulussa.
- Ihanko totta. Mitä hän sanoi?
- Opettaja sanoi, että minulla on kaikkein eniten parantamisen varaa.
Poika:
- Äiti, tänään minä en mene kouluun.
Äiti:
- Mutta sinähän tiedät, että täytyy mennä.
Poika:
- Minä en mene. Pojat ovat niin ilkeitä minulle. Ne heittelevät liiduilla ja yrittävät kampata. Kouluun minä en mene!
Äiti:
- Menethän sinä.
Poika:
- Enkä mene!
Äiti:
- Voi hyvä poika, et sinä noin vain voi jäädä kotiin. Olet sentään jo 35-vuotias ja lisäksi koulun rehtori.
Mitä eroa on hyttysellä ja pikku siskolla?
- Hyttynen inisee vain kesäisin.











