


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitkä ovat käytetyimmät sanat koulussa?
- En tiedä.
Jos koulu alkaa 8:00 ja loppuu 15:00, niin kuinka kauan koulupäivä silloin kestää?
- Ihan liian kauan.
Opettaja kysyy:
- Kuinka monta väli-ilmansuuntaa on?
Yksi oppilaista vastaa:
- Kolme.
Opettaja kysyy:
- Miten niin?
Oppilas vastaa:
- Koska Kekkonen söi lounaan.
Opettaja maantiedon tunnilla:
- Kalle, näytä kartalta Punainenmeri.
Pikku-Kalle:
- Vaikea näyttää, kun kaikki ovat sinisiä.
Mitä eroa on hyttysellä ja pikku siskolla?
- Hyttynen inisee vain kesäisin.
Opettaja:
- Miksi sinä Maija väität aina minullle vastaan?
- Enkä väitä!
Poika:
- Äiti, tänään minä en mene kouluun.
Äiti:
- Mutta sinähän tiedät, että täytyy mennä.
Poika:
- Minä en mene. Pojat ovat niin ilkeitä minulle. Ne heittelevät liiduilla ja yrittävät kampata. Kouluun minä en mene!
Äiti:
- Menethän sinä.
Poika:
- Enkä mene!
Äiti:
- Voi hyvä poika, et sinä noin vain voi jäädä kotiin. Olet sentään jo 35-vuotias ja lisäksi koulun rehtori.
Poika toi kotiin surkean koulutodistuksen.
Isä katsoi kulmien alta ja tuumasi pojalle:
- Noin huonosta todistuksesta pitäisi saada selkäsauna.
Poika:
- Olen samaa mieltä, isä. Minäpä tiedän, missä opettaja asuu.
Mitä Maria Lund tekee koulun penkillä?
- Lunddaa
Miksi tietokone ei mennyt kouluun?
- Sillä oli virus.











