Poimintoja aiheesta Lääkärivitsit
Mikäli pidit lääkärivitsi aihealueen Otteita lääkäreiden saneluista 6 vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras lääkärivitsi.
- Teillä on erittäin korkea verenpaine, lääkäri kertoi potilaalle.
- Tiedän, se taitaa olla sukuvika.
- Isän vai äidin puolelta?
- Vaimon.
- Kuinka teidän korkea verenpaineenne voi johtua vaimonne suvusta?
- Teidän pitäisi tuntea joku siitä porukasta.
Lääkärivitsit | Lisätty: 25.08.2022
Nainen soittaa psykiatrille:
- Mieheni luulee olevansa ufo!
Psykiatri:
- No varataanpa aika. Huomenna kahdeltatoista?
Nainen:
- Sopii hyvin. Mihin hän voi laskeutua?
Lääkärivitsit | Lähettänyt: X-files | 11.11.2024
Virtanen, nuori ja menevä lääkäri, oli muutamankin kerran erehtynyt liian läheisiin tekemisiin kauniimpaa sukupuolta edustavien potilaidensa kanssa.
Ajoittain asia vaivasi Virtasta, mutta silloin pieni ääni sisimmässä vakuutteli:
- Kaikillehan näin on käynyt. Aikuisiahan me ollaan. Ja eihän siitä haittaakaan ole ollut. Mielelläänhän ne naisetkin on mukana olleet. Mitäpä se haittaa.
Yleensä Virtanen onnistui sen vielä pienemmän äänen hiljentämään. Sen, joka jutteli:
- Virtanen, sä oot jumalauta patologi...
Lääkärivitsit | Lähettänyt: Nekromantik | 09.07.2024
Matti suunnitteli isona ryhtyvänsä lääkäriksi ja hän onnistuikin pääsemään lääkärikoulun pääsykokeisiin. Hän päätti harjoitella tuleviin kokeisiin vaimonsa kanssa.
Vaimo tenttasi Mattia:
- Mikä seuraavista ei kuulu luetteloon: yksi, kaksi, konnankoukku, kolme, neljä, viisi, kuusi?
Matti mietiskeli ja lopulta vastasi:
- Se on tietysti kuusi! Kuusihan on puu.
Vaimo:
- Oikein! Onnittelut lääkärikouluun pääsyn johdosta!
Lääkärivitsit | Lisätty: 25.08.2022
Pariskunta vietti jo 25-vuotis hopeahäitään ja perhettä oli siunaantunut jo vaimon mielestä ihan tarpeeksi.
Miehelle oli kuitenkin lastentekotapa kovinkin mieleistä puuhaa ja hän mietti vaimonsa kanssa, miten likimain jokavuotinen lasten tuleminen saataisiin kuitenkin loppumaan.
Mies suostui siihen, että munaskoista katkaistaisiin johtimet, niin olisi varmaa, ettei lisää nälkäisiä suita tulisi enää ruokittavaksi.
Sitten lääkärin vastaanotolla mies tutisi pelosta, vaikka tohtori sanoi sen olevan varsin kivuton toimenpide.
Lääkäri kysyi mieheltä vielä kerran:
- Oletteko nyt varmasti miettinyt vaimonne kanssa tätä toimenpidettä, koska vaikka potenssi jää, niin siitoskyky menee kuitenkin lopullisesti.
Mies vastasi:
- Ei me osattu vaimon kanssa ratkaista asiaa, vaan annettiin lasten äänestää.
Lääkäri kysyi:
- Kuinka kävi?
Mies:
- 11 puolesta ja 6 vastaan.
Lääkärivitsit | Lähettänyt: Xt | 21.05.2023
Mies sanoi lääkärille:
- Minulta tulee kakka, joka aamu tasan kello 7:30.
Lääkäri siihen:
- Sehän on hyvä, kun maha toimii säännöllisesti.
Mies:
- Niin, mutta kun minä herään vasta kello 9!
Lääkärivitsit | Lähettänyt: Kaikkonen | 07.04.2023
Nainen meni lääkärille ja kertoi:
- Otin aurinkoa ja mehiläinen lensi “sinne“, mitä teen?
Lääkäri:
- Käskekää miehenne sivellä hepin päähän hunajaa ja sitten työntää se sinne, niin mehiläinen tulee heppiin tarttuneena ulos.
Nainen:
- Mutta kun minulla ei ole miestä niin voisitko sinä tehdä sen?
Lääkäri vastusteli aikansa mutta myöntyi ja työnsi varovasti hunajaisen heppinsä sinne.
Hetken päästä hän aloitti kiivaat työnnöt ja huohotti:
- Muutin taktiikkaa, mä tapan sen!
Lääkärivitsit | Lisätty: 18.08.2022
Kaksi miestä istui lääkärin odotushuoneessa. Alkoivat jutustella.
- Minkäs takia sinä olet täällä?
- Ha-haen apua ä-än-kyty-tykseen. Entä mi-mikäs s-si-sinua va-vai-vaa?
- Eturauhasen laajentuma.
- Mi-miten se v-vaivaa?
- Minä kusen niin kuin sinä puhut.
Lääkärivitsit | Lisätty: 11.05.2026
Vaari meni huonokuntoisuutensa takia lääkäriin.
Lääkäri tutki ja tutki, mutta ei löytänyt mitään erikoista vikaa.
Lääkäri:
- En minä löydä mitään syytä vaivoihinne. Voi olla, että kaikki on alkoholin syytä.
Vaari tuumasi:
- Jassoo... Jospa minä tulen sitten uudelleen, kun tohtori on selvipäin.
Lääkärivitsit | Lisätty: 21.11.2024
Vihtori oli hoidettavana psykiatrisessa hoitolaitoksessa.
Yöhoitaja piipahti hänen huoneessaan ja totesi, että Vihtori oli kiinnittänyt peltisen pesuvadin seinälle roikkumaan, pohjapuoli huoneeseen päin.
Kun potilas näytti olevan hereillä, yöhoitaja kysäisi:
- No minkäs vuoksi Vihtori on kiinnittänyt pesuvadin seinälle roikkumaan?
- Se on minun seinäkelloni, kun muutakaan ajannäyttäjää ei minulla ole.
- Vai niin... No, osaakos hän nyt sitten sanoa, paljonko kello on tällä hetkellä?
Vihtori otti yöastian ja pamautti sillä vatia niin että seinä tärisi. Naapurihuoneesta kuului huuto:
- Jumalauta! Kello on puoli kaksi yöllä ja taas se hullu hakkaa seinään!
Lääkärivitsit | Lisätty: 22.05.2023