


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi ei blondin alapäässä kasva karvoja?
- Eihän moottoritielläkään kasva ruohoa.
Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla.
Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
– No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.
Blondi meni vessaan ja otti oven irti.
Miksi hän otti oven irti?
- Jotta kukaan ei tirkistelisi avaimen reiästä.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Blondi menee lääkärille ja valittaa että joka paikkaa sattuu kun koskettaa.
- Rouva hyvä, sormenne on murtunut.
Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella?
– Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
Miksi blondi otti vessan oven pois?
- Ettei kukaan tirkistelisi avaimenreiästä.
Blondi kuuli naapurin sanovan jollekulle:
- Ei haukku haavaa tee.
Seuraavana aamuna blondi meni naapurin luo ja sanoi vihaisena:
- Olitte väärässä! Laitoin eilen käteni koiran suuhun silloin, kun se haukkui ja katso. Kyllä se haukku haavan tekee!








