


Mainos:


Mitä kannibaalit syö aamupalaksi?
- Reissumiehiä!
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Miten saa kahdeksan juutalaista mahtumaan Volkswagenin takapenkille?
- Oksasilppurilla.
Poika:
- Äiti äiti, mitä on nuorisorikollisuus?
Äiti:
-Turpa kiinni ja anna se sorkkarauta!
Olen kyllästynyt siihen, että minua kehotetaan sammuttamaan valot ympäristön säästämiseksi. Yritin sitä kerran, ja ajoin pyöräilijän päälle.
Lapsi ihmettelee auton takapenkillä:
- Miksi ajat niin kovaa vauhtia pappa?
Pappa:
- Mummo odottaa jo meitä.
Lapsi:
- Mutta mummohan on jo kuollut?!
Ja pappa painaa kaasupoljinta kovempaa...
Mikä olisi Arnold Schwarzeneggerin nimi jos hän olisi tummaihoinen?
- Arnold Schwarzenigger.
Miten käsilaukkuun saa kolme vauvaa?
- Tehosekoittimella.
Kuinka ne saa sieltä pois?
- Pillillä.
Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
Mitä eroa on lentokoneella ja kondomilla?
- Kun lentokone hajoaa, niin ihmisiä kuolee ja kun kondomi menee rikki, niin ihmisiä tulee.











