Poimintoja aiheesta Vankilavitsit
Mikäli pidit vankilavitsi aihealueen Pitkät tuomiot vankilassa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras vankilavitsi.
Sattuneiden väärinkäytösten vuoksi on Riihimäen keskusvankilan konepajassa lopetettu pakoputkien valmistus.
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Vaimo miehelleen vankilan tapaamishuoneessa:
- Huomasitko sen viilan, jonka leivoin kakkuun?
- En. Joudun huomenna leikkaukseen.
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Makkaravarkaan kiinni nappaaminen kaupassa, oli vartijalle helppo nakki.
Vankilavitsit | Lisätty: 13.04.2026
Vangit mulkoilivat toistensa ruoka-annoksia.
Vanki katsoi lautastaan, missä oli lihakeittoa ja kysyi toiselta vangilta:
- Miksi sinulla on hernesoppaa? Olen ilmoittanut keittiöön olevani kasvissyöjä.
Toinen vanki vastasi:
- Miksi sinulla sitten on lihasoppaa? Olen ilmoittanut keittiöön olevani lihansyöjä.
Vanki vastasi:
- Olen nimittäin siksi täällä vankilassa, kun varastin naapurin lehmän.
Vankilavitsit | Lisätty: 27.08.2022
Muurari laitettiin lukemaan tiilenpäitä.
Vankilavitsit | Lisätty: 26.02.2025
Vankilanjohtaja kysyi vangilta:
- Mitä pidät sellistä?
Vanki siihen:
- Pidän erityisesti ristikoista.
Vankilavitsit | Lähettänyt: Hölöpölö | 27.11.2023
Vanginvartija hermostui erääseen vankiin, koska vanki kyseli samaa asiaa jatkuvasti.
Vartija:
- Ja nyt sinä kyllä lakkaat kyselemästä ja juoksuttamasta minua koko ajan! Kyllä minä sitten sanon, koska on vuosi 2030!
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Mikä on maailman huonoin huvittelu paikka?
- Karu selli.
Vankilavitsit | Lisätty: 22.03.2025
Vanki valitti toiselle:
- Se on sitä mun tuuriani, että mä tänne päädyin. Olin murtautumassa pankkiin, kun näin vanhan vartijan istumassa tuolilla. Löin häntä patukalla päähän.
Toinen vanki kysyi:
- Kuoliko hän?
Vanki:
- Ei. Hän heräsi.
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Rosvo-Roope oli joutunut kiven sisään.
Vankilan johtaja selosti uudelle tulokkaalle, että jokaiselle pyritään vankilassa antamaan ammattia vastaavaa työtä.
Vankilanjohtaja:
- Eikö olekkin hyvä homma? Mikäs teidän ammattinne olikaan?
Roope:
- Kyllä vain, on hienoa. Minä olen suorittanut mm. vartijan perustutkinnon.
Vankilavitsit | Lähettänyt: Rosvo-Roope | 15.01.2023