


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä poliisi sanoi mennessään suorittamaan tehtävää?
- Laitetaan Maija Vilkkumaan!
Millaista on maailman voimakkain pissa?
- Sellaista, että edes poliisi ei voi pidättää sitä.
Poliisi kysyy tummalta mieheltä:
- Onko alibi?
Mies:
- Ei... Ali hetero.
Poliisilaitoksella kuulusteltiin verojohtajaa, jonka yli oli joku ajanut.
Kuulustelija kysyi:
- Ettekö ehtinyt nähdä edes rekisterinumeroa?
Verojohtaja:
- No en, mutta sen naurun minä kyllä tunnistaisin vaikka unissani.
Herra Kaikkonen soitti poliisipäivystykseen:
- Tekisin ilmoituksen pojastani. Hän karkasi juuri kotoa.
- Kuinka vanha teidän poikanne on?
- Kahdeksan vuotta.
- No, rauhoittukaa sitten, ainahan ne tuon ikäiset karkaavat kotoa.
- Volvollako?
Kaksi poliisia löysi ruumiin Handelsbankenin edestä.
Toinen poliiseista alkoi kirjoittaa raporttia:
- Hand, Hande, Hadnel, Hanedkebaq,......
Toinen poliisi turhautui:
- PASKAT! Raahataan tää Osuuspankin eteen!
Ruotsalaiset poliisit ovat edistyneet huomattavasti Olof Palmen murhan tutkimuksissa.
He ovat todenneet, että se puukko, jolla ulkoministeri Anna Lindh puukotettiin, ei ole sama ase, jolla pääministeri Palme ammuttiin.
Poliisi pysäytti blondin auton.
Poliisi tiukkasi:
- Kuulkaahan nyt. Miksi ette pysähtynyt vaikka poliisi heilutti teille kättään ja vihelsi?
Blondi:
- Minä en ole sellainen tyttö, blondi vastasi niskojaan nakellen.
Mies pyöräili pimeällä tiellä. Äkkiä tielle ilmestyy poliisi, joka nostaa kätensä pysähtymisen merkiksi.
Poliisi huutaa:
- Seis! Sinulla ei ole valoja pyörässä!
Pyöräilijä kiljuu poliisille:
- Mene helvetissä pois tieltä! Ei mulla ole jarrujakaan!
Poliisi pysäytti ratsiassa auton, meni sitten kuljettajan luokse, minkä jälkeen kuljettaja avasi sivuikkunan.
Poliisi sanoi:
- Tuli sitten ajettua ylinopeutta.
Kuljettaja katsoi poliisia ja sanoi:
- On muuten joskus käynyt samoin itsellenikin.
Sitten kuljettaja laittoi ikkunan kiinni ja ajoi pois.











