


Yhteistyökumppanin mainos:


Poliisi pidätti miehen jota kutsuttiin nimellä “Ta“. Miestä epäiltiin vakavasta rikoksesta ja hänet passitettiin poliisiasemalle kuulusteltavaksi.
Tiukkojen kuulustelujen jälkeen, mies kuitenkin jouduttiin päästämään vapaaksi, koska todisteita ei ollut riittävästi.
Ta:n vaimo oli kuullut pidätyksestä ja kiiruhti poliisiasemalle, koska luuli miehensä olevan vielä siellä.
Poliisiasemalla vaimo kyseli hädissään:
- Mitä mieheni on oikein mennyt tekemään ja mistä hänet löytää?
Poliisi vastasi tavaten:
- Ta-pa-ni-las-ta!
Mies oli lomamatkalla Skotlannissa ja poikkesi viskitislaamossa.
Hän käyskenteli ympäriinsä ja sattui onnettomuudeksi putoamaan isoon viskisammioon, johon myös hukkui.
Paikallinen poliisi joutui ilmoittamaan ikävän uutisen leskelle.
Leski purskahti itkuun ja kysyi nyyhkytysten lomassa:
- Haudattiinko hänet Skotlantiin?
Poliisi:
- Ei, vaan hänen ruumiinsa vietiin krematorioon. Ja siinä sitä vasta puuhaa olikin. Ruumis paloi melkein kolme vuorokautta.
Miksi ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivät eivät pääse poliisiksi?
- Pitää olla pidätyskykyinen.
Nuori mies halusi sulkea junan ikkunan, mutta ei jaksanut vetää sitä alas.
Viereisellä penkillä istuva Tony Halme nousi ylös ja sulki sen.
Sitten Tony osoitti hauistaan ja sanoi:
- Täytyy olla tätä!
Hetken päästä nuori mies laittoi kätensä hätäjarrun päälle, mutta ei vetänyt sitä.
Halme tuli taas auttamaan ja veti hätäjarrusta, jolloin juna pysähtyi.
Kun poliisi tuli hakemaan Tony Halmetta, nuori mies osoitti otsaansa ja sanoi:
- Täytyy olla myös tätä...
Poliisi pysäytti blondin, joka ajoi väärään suuntaan yksisuuntaisella tiellä.
Poliisi:
- Tiedättekö, minne olette menossa?
Blondi:
- En, mutta oli se mikä hyvänsä, sen täytyy olla huono paikka, koska kaikki tulevat sieltä pois.
Mies pyöräili pimeällä tiellä. Äkkiä tielle ilmestyy poliisi, joka nostaa kätensä pysähtymisen merkiksi.
Poliisi huutaa:
- Seis! Sinulla ei ole valoja pyörässä!
Pyöräilijä kiljuu poliisille:
- Mene helvetissä pois tieltä! Ei mulla ole jarrujakaan!
Mitä poliisi tekee vessassa?
- Pidättää paskaa.
Missä koulussa ei leikitä poliisia ja rosvoa?
- No poliisikoulussa tietenkin.
Mikä on voimakkainta maailmassa?
- Pissa. Poliisikaan ei voi pidättää sitä.
Miksi poliisi pitää pamppua aina vasemmassa kädessä?
- Koska asiakas on aina oikeassa











