


Yhteistyökumppanin mainos:


Mies menee poliisiaseman palvelutiskille ja sanoo:
- Päivää, tulin sen työpaikkailmoituksen johdosta.
Poliisi:
- Minkä ilmoituksen?
Mies:
- Tämän...
Mies kaivaa taskusta lehtileikkeen, jossa lukee “Poliisi etsii itsensäpaljastajaa“.
Virolainen Pirita vei suomalaisen poliisin baarista asunnolleen ja hoiti kaiken oikein tyydyttävästi ja taitavasti.
Aamulla hän vieläpä keitti hyvät kahvit ja palvelu jatkui vielä päivänvalossakin.
Poliisin ollessa lähdössä Pirita kysyi:
- Miten on sen maksun kanssa?
Poliisi:
- Kuules nyt tyttö, paina heti mieleesi, että Suomessa poliisille on turha tarjota rahaa.
Mies pyöräili pimeällä tiellä. Äkkiä tielle ilmestyy poliisi, joka nostaa kätensä pysähtymisen merkiksi.
Poliisi huutaa:
- Seis! Sinulla ei ole valoja pyörässä!
Pyöräilijä kiljuu poliisille:
- Mene helvetissä pois tieltä! Ei mulla ole jarrujakaan!
Poliisi löytää kuolleen koiran Nordenskiöldinkadulta.
Hän kaivaa esiin muistivihkonsa ja alkaa kirjoittamaan:
- Löydetty kuollut koira Noord.. äsh, nurd.. äsh nöörd. äsh..
Poliisi tarttuu koiraa tassusta ja raahaa sen Reijolankadulle ja kirjoittaa vihkoonsa:
- löydetty kuollut koira Reijolankadulta.
Poliisi pysäytti blondin auton.
Poliisi tiukkasi:
- Kuulkaahan nyt. Miksi ette pysähtynyt vaikka poliisi heilutti teille kättään ja vihelsi?
Blondi:
- Minä en ole sellainen tyttö, blondi vastasi niskojaan nakellen.
Pieni poika kysyi poliisilta että eikö sinulla ole pissi hätä, olemme ollut jo 8 tunnin auto matkalla.
Mutta poliisi vastasi:
- En käy ikinä vessassa sillä osaan pidättää.
Blondi ajeli polkupyörällä syyspimeällä ilman valoja kun poliisi pysäytti hänet.
- Teillä ei ole pyörässä valoja, poliisi sanoi.
- Tiedän, blondi vastasi.
- Mutta siinä tapauksessa teidän täytyy taluttaa pyörää, poliisi neuvoi.
- Olen kyllä kokeillut sitäkin, mutta ei se mitään auta.
Olipa kerran mies nimeltä Anteeksi Kuinka ja hänellä oli koira nimeltä Järki.
Eräänä päivänä Anteeksi Kuinka lähti kauppaan. Yhtäkkiä hänen ohitseen juoksi varas rahanippu kädessä. Poliisi etsi varasta ja kuulusteli silminnäkijöitä kaupan lähistöllä.
Poliisi kysyi miehen nimeä:
- Mikä on nimenne?
Mies:
- Anteeksi Kuinka.
Poliisi kysyi nyt vähän kovempaa:
- Mikä on nimenne?!
Mies vastasi:
- Anteeksi Kuinka!
Poliisi huusi nyt miehen korvaan:
- MIKÄ ON NIMENNE!!
Mies vastasi myös huutamalla:
- ANTEEKSI KUINKA!
Poliisi karjui vihaisena:
- Oletko menettänyt järkesi?
Mies vastasi:
- En suinkaan, se odottaa kotona!
Miksi ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivät eivät pääse poliisiksi?
- Pitää olla pidätyskykyinen.
Mies oli lomamatkalla Skotlannissa ja poikkesi viskitislaamossa.
Hän käyskenteli ympäriinsä ja sattui onnettomuudeksi putoamaan isoon viskisammioon, johon myös hukkui.
Paikallinen poliisi joutui ilmoittamaan ikävän uutisen leskelle.
Leski purskahti itkuun ja kysyi nyyhkytysten lomassa:
- Haudattiinko hänet Skotlantiin?
Poliisi:
- Ei, vaan hänen ruumiinsa vietiin krematorioon. Ja siinä sitä vasta puuhaa olikin. Ruumis paloi melkein kolme vuorokautta.











