


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on voimakkainta maailmassa?
- Pissa. Poliisikaan ei voi pidättää sitä.
Blondi ajeli polkupyörällä syyspimeällä ilman valoja kun poliisi pysäytti hänet.
- Teillä ei ole pyörässä valoja, poliisi sanoi.
- Tiedän, blondi vastasi.
- Mutta siinä tapauksessa teidän täytyy taluttaa pyörää, poliisi neuvoi.
- Olen kyllä kokeillut sitäkin, mutta ei se mitään auta.
Mikä on poliisiauton määritelmä?
-Torvi katolla ja kaksi sisällä
Mies oli lomamatkalla Skotlannissa ja poikkesi viskitislaamossa.
Hän käyskenteli ympäriinsä ja sattui onnettomuudeksi putoamaan isoon viskisammioon, johon myös hukkui.
Paikallinen poliisi joutui ilmoittamaan ikävän uutisen leskelle.
Leski purskahti itkuun ja kysyi nyyhkytysten lomassa:
- Haudattiinko hänet Skotlantiin?
Poliisi:
- Ei, vaan hänen ruumiinsa vietiin krematorioon. Ja siinä sitä vasta puuhaa olikin. Ruumis paloi melkein kolme vuorokautta.
Peltipoliisi pöllittiin. Sitten se löytyi peltitehtaan portilta vartiohommissa.
Poliisi pysäytti autoilijan ja meni sitten kuskin juttusille.
Poliisi:
- Oletteko tämän auton haltija?
Kuljettaja:
- Ööö. Voinhan mä ollakin. Hankaa vaan tuulilasia niin voin täyttää kolme toivomustasi.
Poliisi:
- Ajokortti ja rekisteriote.
Kuljettaja:
- Oletko ihan varma? Sitten on enää yksi toivomus jäljellä.
Pikku-Kalle ja Ville kehuskelivat toisilleen, että miten vahvoja heidän isänsä ovat.
Kalle aloitti:
- Meidän isä on niin vahva, että se pysäyttää autonkin vaikka yhdellä kädellä!
Ville jatkoi:
- Meidänpä isä on niin vahva, että se pysäyttää vaikka sata autoa yhdellä kädellä.
Kalle hämmästeli:
- Kuinka se on mahdollista?
Ville:
- Isä on liikennepoliisi...
Miksi poliisi pitää pamppua aina vasemmassa kädessä?
- Koska asiakas on aina oikeassa
Poliisilaitoksella kuulusteltiin verojohtajaa, jonka yli oli joku ajanut.
Kuulustelija kysyi:
- Ettekö ehtinyt nähdä edes rekisterinumeroa?
Verojohtaja:
- No en, mutta sen naurun minä kyllä tunnistaisin vaikka unissani.
Poliisi pysäytti naisen ja sanoi:
- Ajoitte ylinopeutta. Nopeutenne oli 70 km/h, vaikka on 50:n nopeusrajoitus.
Nainen:
- Mutta tuolla kyltissähän luki 70!
Poliisi:
- Se on valtatien numero.
Nainen:
- Mitä? Olisittepa sitten nähneet minut tiellä 210!











