


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on Putinin ja muurahaisen ero?
- Toinen on paskiainen ja toinen kusiainen.
Putin meni parturiin ja kampaaja ryhtyi juutelemaan:
- Tehän tiedätte Ukrainan?
Putin istuu hiljaa ja kampaaja napsuttelee saksillaan.
Kampaaja jatkaa:
- Mitä kuuluu Ukrainaan ja oletteko käynyt viimeaikoina siellä?
Putin hermostuu ja kilahtaa kysymään kampaajalta:
- Mikä siinä Ukrainassa niin kiinnostaa, kun jatkuvaan siitä rankutatte?
Kampaaja vastaa:
- Kun mainitsen Ukrainan, niin teidän hiuksenne nousee pystyyn, jolloin niitä on helpompi leikellä.
Marinin jauhonkatkuisia ja hieman humalluttavia letkautuksia vaalitentissä:
- Urallani on ollut nousuja ja laskuja.
- Minulla on aivan puhtaat jauhot pussissa.
- En ota nokkiini, kovasti....
- Oikeilla jauhoilla tekee aina mieli leipoa piirakkaa ja toisinaan munkkeja.
- Rentoudun imuroimalla vapaa-aikana.
Härmäläinen isä sanoi yli 30-vuotiaalle pojalleen:
- Olis sun jo aika mennä naimisiin.
Poika vastasi:
- Kihloossa ollaan ja naimisiin mennään kahren viikon päästä.
Isä uteli:
- Ja kuka se sun valittusi on?
Poika:
- Naapurin Petteri.
Isä huusi kauhuissaan:
- Ja et perkele mene, se on demari!
Sanna Marin on kova bilettämään, josta on noussut jo pari kohua.
Tyhmälle kansalle hän esittelee itseään:
- Ettekö te ymmärrä että minä olen ihminen, enkä mikään opetusneuvos nuorisolle.
Sipilän hallitus lupasi jakaa työttömien määrän puolella ja kansa hurrasi!
Mutta muuan matemaatikko alkoi epäillä ja suoritti seuraavan jakolaskun:
- 232 000 : 0,5 = 464 000.
Brezhnev meni aamulla Kremlin parvekkeelle tervehtimään aurinkoa:
- Hyvää huomenta, toveri aurinko!
Ja aurinko vastasi:
- Hyvää huomenta, toveri pääsihteeri!
Illalla Brezhnev meni taas Kremlin parvekkeelle.
- Hyvää yötä, toveri aurinko!
Ja aurinko vastasi:
- Haista sinä Leonid paska, minä olen lännessä nyt!
Mikä saa suomalaisen syömään omaa ulostettaan tai juomaan omaa virtsaansa?
- Kun direktiivi määrää.
Väyrynen ilmestyi tatskapuotiin ja ilmoitti haluavansa oikeaan otsalohkoonsa tosi ison, monimuotoisen, ruskean tatuoinnin.
Vähän asiaa ihmetellen ajeli tatuoitsia Väyryseltä tukan pois oikealta puolelta otsaa ja alkoi tatuoida siihen ison musteläiskän näköistä länttiä.
Parin tunnin kuluttua tatuointi oli valmis ja hirveän näköinen muodoton läiskä punersi vielä verestäen Väyrysen otsassa.
Kun Paavo kaiveli tiskillä lompsaansa maksaakseen, ei puodin pitäjä malttanut olla kysymättä, oliko Paavolla joku erityinen syy tatuoittaa tuollainen mitään tarkoittamaton läiskä loppuelämäkseen otsaansa.
Tähän Väyrynen vakavana:
- No, olimme taannoin Mihail Gorbatshovin kanssa illallisella keskustelemassa Suomen ja Neuvostoliiton suhteista ja puheenvuoroni jälkeen nousi Gorbatshov kunnioittavasti ylös tuolistaan, naputti omaa ruskeaa läikkäänsä otsassaan ja sanoi:
“...taitaa toveri Väyryseltä puuttua täältä jotain?“
Sauli on hieman stressaantunut tiukan vuoden loppupuolella eikä meinaa eräänä iltana saada unta, joten hänellä on Jennille toive:
- Voisitko lukea minulle jotain otteita kirjastasi, jotta voisin nukahtaa nopeammin?
- Sauli kulta, minulla on vielä näin iltaseitsemältä paljon tehtävää, mutta laitan sinulle jonkin tallenteen netistä.
- Kansalaiset...











