


Yhteistyökumppanin mainos:


Lapsi ihmettelee auton takapenkillä:
- Miksi ajat niin kovaa vauhtia pappa?
Pappa:
- Mummo odottaa jo meitä.
Lapsi:
- Mutta mummohan on jo kuollut?!
Ja pappa painaa kaasupoljinta kovempaa...
Mikä on läpinäkyvä ja sätkii nurkassa?
- Vauva muovipussissa.
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Olen kyllästynyt siihen, että minua kehotetaan sammuttamaan valot ympäristön säästämiseksi. Yritin sitä kerran, ja ajoin pyöräilijän päälle.
Nainen meni synnyttämään. Synnytysalissa kun lapsi oli tullut ulos, otti kätilö sen jalasta kiinni ja viskasi seinään.
Nainen paniikissa huusi:
- Sinä tapoit lapseni!
Kätilö kommentoi tähän:
- Aprillia, se oli jo kuollut syntyessään.
Pidän viskistäni kuten naisistani.
14 vuoden ikäinen ja sekoitettu koksin kanssa.
Mikä on hauskempaa, kuin kymmenen vauvaa naulattuna puuhun?
- Yksi vauva naulattuna kymmeneen puuhun.
Miksi Afrikassa ei ole apteekkeja?
- Koska lääkkeitä ei saa syödä tyhjään vatsaan.
Minkä pelin perhe voisi hankkia, jos Afrikan Tähti tai Musta Pekka eivät ole riittävän rasistisia?
Mitä porilainen neito sanoo kumppanilleen seksin jälkeen?
- Faija kömmi vittuun, sä ruttaat mun röökit.











