


Yhteistyökumppanin mainos:


Nainen seisoi sillalla aikeenaan päättää päivänsä hyppäämällä alas.
Paikalle sattui kulkuri, joka ehdotti että he voisivat harrastaa seksiä, koska sillä kun ei ollut kuitenkaan mitään väliä, kun kerta nainen päätti tappaa itsensä.
Nainen ei tietenkään ollut halukas seksiin, johon laitapuolenkulkija tokaisi:
- No mä meen sit odottelee tonne alas.
Mitä kannibaalit syö aamupalaksi?
- Reissumiehiä!
Lapsi ihmettelee auton takapenkillä:
- Miksi ajat niin kovaa vauhtia pappa?
Pappa:
- Mummo odottaa jo meitä.
Lapsi:
- Mutta mummohan on jo kuollut?!
Ja pappa painaa kaasupoljinta kovempaa...
Mitä venäläinen ydinvoimalan työntekijä sanoi puhelimeen vuonna 1986 Tšernobylissa?
- Njet problem, normal katastrof
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Mitä porilainen neito sanoo kumppanilleen seksin jälkeen?
- Faija kömmi vittuun, sä ruttaat mun röökit.
Trans-tätini on melkoinen friikki, mutta hyvä suutelija.
Mitä yhteistä on pinaattikeiton syömisellä ja anaaliseksillä?
- Jos siihen on lapsena pakotettu, niin todennäköisesti siitä ei aikuisenakaan tykkää.
Mikä on hauskempaa kuin heittää lapsia katolta?
- Ottaa ne talikolla vastaan.
Poika:
- Äiti äiti, mitä on nuorisorikollisuus?
Äiti:
-Turpa kiinni ja anna se sorkkarauta!











