


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Amerikassa luullaan, että joulupukki on ruotsalainen?
-Tavallisessa talossa on ainakin kaksi ovea ja kymmenen ikkunaa, mutta silti pukki tunkee sisään savupiipusta.
Miksi Joulumuori käskee aina pukin tarkistaa vetoketjunsa ennen lähtöä?
- Viime vuonna hän jakoi lahjoja… mutta tarjolla oli enemmän kuin mitä lapset tilasivat.
Mikä on suurempi kuin joulukuusi?
- Jouluseitsemän.
Mikä on majavien joululaulu?
- Joulupuu on nakerrettu.
Miksi yksi tontuista koristelee kuusen mieluummin yksin?
- Koska hän pitää siitä hetkestä, jolloin saa ripustaa pallot, etenkin ne isoimmat.
Miksi yksi poro nyki valjaita koko matkan?
- Pukki sanoi sen olevan levoton, mutta muori arveli, että joku oli harjannut sen… liian nautinnollisesti.
Miksi Joulumuorin glögiä ei ole tarjolla lapsille?
- Koska muori myöntää lisäävänsä siihen jotain, mikä saa pukinkin punastumaan.
Joulun aikoihin järjestettiin eräässä suomalaisessa kaksikielisessä kunnassa, näyttelyfestivaali kauneimmista joulukuusista.
Festivaalin nimi oli Suomeksi “Kuusifestivaali“ ja Ruotsiksi “Sex festival“.
Mitä joulupukki pelkää?
- Säkkipimeää.
Mikä on narsistin joululaulu?
- Mää oon niin kaunis.








