


Yhteistyökumppanin mainos:


Stagala puhui ennen matsia isosti:
- Mä en pelkää Makwania.
Sitten alkoi Makwan Amirkhanin sisääntulomusiikki.
Yleisö huusi. Valot välkkyi. Tunnelma nousi.
Ja yhtäkkiä Stagala kysyi järjestyksenvalvojalta:
- Tää on vielä peruttavissa… eikö?
Onko nyrkkeily terveellistä, kysyi urheilutoimittaja nyrkkeilijältä.
Nyrkkeilijä vastasi:
- Ei se aiheuta mitään vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
Ässät hävisi yllättäen!
... niitä etsitään yhä pakasta.
JÄÄKIEKKOILIJA ENNEN RAKASTELUA:
- Täytyy heti alussa panna kovaa keskialueen paineistusta ja samalla pitää laidoista tiukasti kiinni. Hyvä olisi saada se sisään mahdollisimman nopeesti, ettei koko homma mee liian väkinäiseksi puurtamiseksi ja käsi rupea puristamaan “mailaa“ liian tiukasti. Kyllä mä kuitenkin uskon et tää homma sujuu.
JÄÄKIEKKOILIJA RAKASTELUN JÄLKEEN:
- No mä nyt satuin vähän vaan roiskaisemaan sinne päin ja se meni nyt sitten sisään. Ei sillä loppujen lopuksi ole väliä, kuka sen sinne pistää. Pääasia on että se on sisällä. Tiiminähän tässä hommia tehdään.
Urheilu on nykyään sitä, että jännitetään läpäiseekö urheilija dopingtestin vai ei.
Kaveri kysyi ennen ottelua:
- Uskotko että Stagala selviää kolme erää?
Toinen vastasi:
- Riippuu siitä lasketaanko sisääntulo mukaan.
Mitä eroa on jääkiekolla ja jalkapallolla?
- Jääkiekossa tappelee pelaajat, jalkapallossa yleisö.
Ruotsalainen Johan harjoitteli maratonia kaverinsa kanssa Saharassa.
Johan tuumasi:
- Täällä on varmaan kamalan liukasta.
Kaveri ihmetteli:
- Miten niin?
Johan:
- Kun täällä on hiekoitettu niin kamalasti.
Jokerifani kohtasi hyvän haltijan, joka sanoi toteuttavansa yhden hänen toivomuksensa.
Fani pyysi:
- Anna Jokereiden voittaa mestaruus.
Haltija sanoi:
- En minä sellaista voi tehdä. Minähän olen hyvä haltija!
Miksi jalkapalloilijoilla kestää niin vähän aikaa vessassa?
- Koska heillä on short shit.











