


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä Räikkönen tekee hississä?
- Painaa Buttonia.
5- vuotias poika oli kaupungilla isänsä kanssa ja näki siellä urheilijan, jonka fani oli.
Iloisena poika sanoi isälleen:
- Kato, kato iti! Tuolla on Jali Kulli. Mä meen sanoon sille molo.
Hannu Siitonen oli aikanaan erinomainen keihäänheittäjä.
Kisapaikoilla norkoilevilta tytöiltä oli joskus tapana kysyä:
- Odottaako tytöt Siitosta?
Miksi Brasilian jalkapallomaajoukkueen pukukoppiin ei kannata mennä pelin jälkeen?
- Koska siellä haisee Kakalle
Stagala puhui koko viikon:
- Makwan ei oo valmis tähän.
Sitten ottelupäivä tuli.
Makwan Amirkhani käveli halliin jäätelö kädessä niin rauhallisesti, että näytti enemmän siltä kuin olisi tullut kauppareissulta kuin tappeluotteluun.
Yksi katsoja kuiskasi:
- Jos toinen tulee matsiin syömään jäätelöä… toinen on jo ongelmissa.
Raimo Helminen jutteli kaverinsa kanssa baarissa.
-Mitä sinä Raimo teit, kun te pärjäsitte viime kaudella niin hyvin?
-Sanoin pelaajille, että jos päästään top 3:een niin he saavat kaljaa ja naista.
Onko nyrkkeily terveellistä, kysyi urheilutoimittaja nyrkkeilijältä.
Nyrkkeilijä vastasi:
- Ei se aiheuta mitään vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
Kun huippuformulakuskit kokoontuvat tavanomaisille iltakaljoilleen, mikä on yhteinen tavoite?
- Tietysti nopein kierrosaika.
Urheilu on nykyään sitä, että jännitetään läpäiseekö urheilija dopingtestin vai ei.
Stagala sanoi olevansa valmis sotaan!
Makwan hymyili niin rauhallisesti, että puolet yleisöstä luuli matsin jo päättyneen.











