


Yhteistyökumppanin mainos:


Kana ylitti tietä, jotta pääsisi idiootin kotiovelle.
- Kop kop
- Kuka siellä?
- Kana
Koira ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Hän on jumala!
Kissa ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Minä olen jumala.
Mikä on vihreä ja roikkuu puussa?
- Harakan räkä
Elefantti ja kameli tapasivat toisensa.
Elefantti kysyi kamelilta:
- Miksi sinulla on tissit selässäsi?
Kameli vastasi:
- Ei kannata kysyä moista, kun itselläsi on pippeli keskellä naamaa.
Mitä kameleontti tarjosi kärpäselle?
- Ilmaisen kielimatkan.
Mies meni ravintolaan sisään taluttaen lammasta narun päässä...
Portieeri pysäytti parivaljakon ja kysyi “Kuinka sinä kehtaat tuoda sian ravintolaan“
“Ettekö näe,että tämä on lammas“ sanoi mies...
“Pidä sinä turpas kiinni,minä kysyin lampaalta“ sanoi portsari...
Mitä kameli tekee kun sitä harmittaa?
- Tykkää kyttyrää.
Mikä tulee kun kani ja hamsteri tekee lapsen?
- Kanisteri.
Simpanssi tulee baariin ja istuutuu baarijakkaralle.
Baarimikko ei ole uskoa silmiään, mutta kävelee tyynesti simpanssin luo ja kysyy, mitä tämä haluaa.
Simpanssi kirjoittaa lapulle:
- Antakaa minulle yksi whisky on the rocks.
Baarimikko hämmästyksestään huolimatta tuo simpanssille whiskyn jäillä.
Simpanssi ojentaa baarimikolle 100€ setelin ja baarimikko menee lyömään summaa kassaan. Samassa baarimikko pimittää itselleen saadusta satasesta luvatonta tippiä ja palauttaa simpanssille vain yhden euron.
Simpanssi ei ole millänsäkään ja siemailee verkkaan whiskyä.
Hetken mietittyään baarimikko päättää jututtaa simpanssia ja toteaa:
- Täytyy myöntää, ettei meillä juurikaan käy simpansseja.
Simpanssi nappaa paperipalan, kynän ja kirjoittaa lapulle:
- Ei mikään ihme näillä hinnoilla.
Miksi Kanadassa ei kannata mennä metsään pimeän tultua?
- Koska silloin puista putoilee isoja harmaakarhuja.
Miksi Kanadanmajavilla on litteä häntä?
- Ne menivät metsään pimeän tultua.











