Poimintoja aiheesta Yleisvitsit
Mikäli pidit yleisvitsi aihealueen Salmiakkia eurolla vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras yleisvitsi.
Mitä elastinen sanoi kiinalaisessa ravintolassa?
- Anna se soija.
Yleisvitsit | Lähettänyt: veetu | 22.11.2022
Mikä on intialaisen karvaisen nudistin pahin painajainen?
-Täi mahal
Yleisvitsit | Lähettänyt: Talarm0 | 10.04.2026
Mikä on maailman lyhin kirja?
- Venäjän 2000-luvun sankarikenraalit.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Jonepa vaan | 19.06.2023
Vanha ukko istui puiston penkillä ja napsutteli koko ajan sormiaan.
Ohi sattui kulkemaan utelias mies, joka pysähtyi ja kysyi:
- Mitä te oikein teette?
Vanha ukko vastasi:
- Ettekö näe nuori mies, että tämä pitää oravat loitolla.
Mies sanoi ukolle:
- Herrajestas, eihän tässä puistossa ole yhtään oravaa.
Ukko vastasi:
- Siinäs näette, että napsuttelu toimii.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Hsr | 18.05.2023
Kaksi TVH:n miestä oli tietyömaalla ja yhtäkkiä toinen miehistä löi lapiolla etanan littanaksi...
Johon toinen mies sanoi:
- Miksi sinä tapoit sen ihan turhan takia?
Mies vastasi:
- Suutuin siihen, kun se on seurannut minua koko päivän.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Hsr | 19.05.2023
Koiran nimi on Reikä ja talon nimi on Peppu,
reikä katoaa ja talon omistaja soittaa poliiseille ja sanoo:
- Olemme täällä pepussa emmekä löydä reikää.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Nimeton | 24.06.2022
Mitä Blag sanoi juustolle kun hän halusi tutustua?
- Onpa hauska tutustua.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Lotta Utoslahti | 23.04.2026
Ystävykset lähtivät aavikolle retkelle.
Jonkun ajan vaelleltuaan he huomasivat olevansa eksyksissä.
Ensimmäinen aloitti:
- Minulla on hyviä ja huonoja uutisia.
Toinen vastasi:
- Kerro ne huonot uutiset ensin.
Ensimmäinen jatkoi:
- Me joudumme syömään hiekkaa.
Toinen kysyi:
- Mitkä ne hyvät uutiset sitten ovat?
Ystävä vastasi:
- No ainakin sitä on riittävästi!
Yleisvitsit | Lisätty: 19.03.2026
Persaukinen mies kysyy kaverilta:
- Voisitko lainata vitosen bussilippuun?
Kaveri:
- Valitettavasti minulla ei ole satasta pienempää.
Mies:
- Ei se mitään, voin mennä taksillakin.
Yleisvitsit | Lisätty: 11.10.2024
Lapissa oli kova pakkastalvi, toimittaja aamukahvilla soitteli ja kyseli, miten kova pakkanen missäki on.
Soitti ensin Muonion Matille, ja kysy paljoko on pakkasta?
- Miinus 52 astetta, kuulu vastaus.
Sitten toimittaja soitti Enontekiölle Aslakille:
- Paljonko sitä teillä on pakkasta?
Aslak:
- Nah, ootappako mie katton... Miinus viistoista astetta.
Toimittaja ihmetteli että miten se on mahollista, kun kerta Muoniossaki on -52 astetta?
Aslak tuumasi:
- Nah, onkhan niillä Muoniolaisilla net mittarit sithen ulkhona?
Yleisvitsit | Lähettänyt: Lapland | 13.12.2022