


Yhteistyökumppanin mainos:


Tyttö tuli ensimmäistä kertaa hevostalleille. Hän näki talikon ja kysyi tallinpitäjältä:
– Mikä tuo on?
– Se on talikko.
– Ai jaa, teidän hevoset syövät siis haarukalla.
Onko käärmeellä häntää?
- No eihän sillä paljon muuta olekaan...
Elefantti ja kameli tapasivat toisensa.
Elefantti kysyi kamelilta:
- Miksi sinulla on tissit selässäsi?
Kameli vastasi:
- Ei kannata kysyä moista, kun itselläsi on pippeli keskellä naamaa.
Miksi Kanadassa ei kannata mennä metsään pimeän tultua?
- Koska silloin puista putoilee isoja harmaakarhuja.
Miksi Kanadanmajavilla on litteä häntä?
- Ne menivät metsään pimeän tultua.
Miksi norsut käyttävät punaista kynsilakkaa?
- Koska ne haluavat piiloutua kirsikkapuihin.
- Oletko koskaan nähnyt norsua kirsikkapuussa?
- En, koska ne ovat TOSI hyviä piiloutumaan.
Jänis, orava, kääpiösiili ja etana pelasivat pokeria ja joivat kaljaa.
Parin tunnin pelailun jälkeen juomat loppuivat ja kortilla arvottiin, kuka lähtee hakemaan lisää lähikaupasta.
Noutajan rooli osui etanalle.
Etanan lähdettyä kaljan hakuun muut yrittivät kuluttaa aikaa ja alkoivat viimein tuskastua:
- Missä ihmeessä se kaveri viipyy? Tässähän kuollaan kohta janoon!
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni:
- Jos siellä ruvetaan vittuilemaan, mä en lähde ollenkaan!
Jänis meni kauppaan ja kysyi:
- Onks porkkanoita?
- Ei ole, vastasi kauppias ja jänis jatkoi matkaansa.
Seuraavana päivänä jänis tuli uudestaan.
- Onks porkkanoita?
- Ei ole, vastasi kauppias.
Seuraavana päivänä jänis tuli taas uudestaan.
- Onks porkkanoita?
- Ei ole, vastasi kauppias.
Tätä jatkui pari viikkoa kunnes myyjä suuttui.
- Onks porkkanoita?
- Ei ole ja ellet lopeta tuota kyselemistä, naulaan sinut seinään!
Jänis tuli seuraavana päivänä
- Onks nauloi?
- Ei ole
- No, onks porkkanoita?
Mikä on pieni, punainen ja on veden alla?
- Leppäkerttu sukellusveneessä.
Äitihauki ja poikahauki lekottelivat rantakaislikossa.
Pojan edestä mennä viipotti uistin.
- Äiti, mikä toi oli?
- Se oli se Rapalan eukko, jonka matkaan isäsi viime kesänä lähti
Voiko kenguru hypätä taloa korkeammalle?
- Voi, koska talot eivät osaa hypätä.











