


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Meksikolla ei ole olympiajoukkuetta?
- Koska kaikki juoksu-, hyppy-, ja uintitaitoiset ovat jo karanneet Yhdysvaltojen puolelle.
Raimo Helminen jutteli kaverinsa kanssa baarissa.
-Mitä sinä Raimo teit, kun te pärjäsitte viime kaudella niin hyvin?
-Sanoin pelaajille, että jos päästään top 3:een niin he saavat kaljaa ja naista.
Miksi Brasilian jalkapallomaajoukkueen pukukoppiin ei kannata mennä pelin jälkeen?
- Koska siellä haisee Kakalle
Mitä tulee jääkiekkoilijasta, joka tulee sokeaksi?
- Linjatuomari.
Marja-Liisa Kirvesniemi muistelee:
- Kyl miekii oon kerran kärähtänt. Mieko oti Hartsalt suihi, ni hää kysymää jot milt maistu ja mie pöllö vastasin, et Miedolt...
Miten saada jääkiekkohalli eloon?
- Pitäisikö kutsua laulaan Elli Haloon?
- “Joillakin ampumahiihdon naisilla oli isompi etureikä“, sanoi Kaisa Mäkäräinen.
Mikä on parempaa kuin voittaa pöyrätuolikelauksen olympiakultaa?
- Kävellä.
Miksi turkkilaisten ei pitäisi pelata jalkapalloa?
- Aina kun he saavat kulman, he pystyttävät pizzerian.
Jokerifani kohtasi hyvän haltijan, joka sanoi toteuttavansa yhden hänen toivomuksensa.
Fani pyysi:
- Anna Jokereiden voittaa mestaruus.
Haltija sanoi:
- En minä sellaista voi tehdä. Minähän olen hyvä haltija!











