


Yhteistyökumppanin mainos:


- “Joillakin ampumahiihdon naisilla oli isompi etureikä“, sanoi Kaisa Mäkäräinen.
Kaverukset pelasivat golfia. Tuli pitkä lyönti...
Toinen kysyi:
- Mihin se hävisi?
Johon kaveri:
- En tiedä, hukkasin piilolinssini.
Miksi Fazer ei pelaa jalkapalloa?
- Koska se tekee liikaa omareja.
Ramsaussa Suomen maajoukkueeseen iski kaamea vatsatautiepidemia ja yksi jos toinenkin urheilija joutui hakemaan lääkitystä joukkueen lääkäriltä.
Kävi niin, että kiireessä lääkäri antoi Jari Isometsälle vahingossa masennuslääkettä.
Pian Isometsä kertoikin lehdistölle hiihdon jälkeen:
- Paska on edelleenkin housussa, mutta se ei harmita yhtään.
Häkkänen pujottelee nykyään samoilla rinteillä Palanderin kanssa.
Mitä eroa on jääkiekolla ja jalkapallolla?
- Jääkiekossa tappelee pelaajat, jalkapallossa yleisö.
Raimo Helminen jutteli kaverinsa kanssa baarissa.
-Mitä sinä Raimo teit, kun te pärjäsitte viime kaudella niin hyvin?
-Sanoin pelaajille, että jos päästään top 3:een niin he saavat kaljaa ja naista.
Ässät hävisi yllättäen!
... niitä etsitään yhä pakasta.
Urheilu on nykyään sitä, että jännitetään läpäiseekö urheilija dopingtestin vai ei.
Tappion hetkellä missi on jääkiekkoilijan laiha lohtu.











