


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä tulee jääkiekkoilijasta, joka tulee sokeaksi?
- Linjatuomari.
Raimo Helminen jutteli kaverinsa kanssa baarissa.
-Mitä sinä Raimo teit, kun te pärjäsitte viime kaudella niin hyvin?
-Sanoin pelaajille, että jos päästään top 3:een niin he saavat kaljaa ja naista.
Mikä sanoo, että lätkä on paskaa?
- Kärpänen
JÄÄKIEKKOILIJA ENNEN RAKASTELUA:
- Täytyy heti alussa panna kovaa keskialueen paineistusta ja samalla pitää laidoista tiukasti kiinni. Hyvä olisi saada se sisään mahdollisimman nopeesti, ettei koko homma mee liian väkinäiseksi puurtamiseksi ja käsi rupea puristamaan “mailaa“ liian tiukasti. Kyllä mä kuitenkin uskon et tää homma sujuu.
JÄÄKIEKKOILIJA RAKASTELUN JÄLKEEN:
- No mä nyt satuin vähän vaan roiskaisemaan sinne päin ja se meni nyt sitten sisään. Ei sillä loppujen lopuksi ole väliä, kuka sen sinne pistää. Pääasia on että se on sisällä. Tiiminähän tässä hommia tehdään.
Onko nyrkkeily terveellistä, kysyi urheilutoimittaja nyrkkeilijältä.
Nyrkkeilijä vastasi:
- Ei se aiheuta mitään vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
Mitä Räikkönen tekee hississä?
- Painaa Buttonia.
Keijo kysyi kaverilta:
- Harrastatko nykyään mitään urheilua?
Pertti vastasi:
- Kyllä, jalkapalloa neljä kertaa viikossa.
Keijo:
- Kuinka sinä jaksat ?
Pertti:
- Ostan aina istumapaikan.
Montako jääkiekkoilijaa tarvitaan pesemään auto?
- Viisi. Neljä pitää sieniä paikoillaan ja yksi ajaa autolla edestakaisin.
Miksi jalkapalloilijat ovat niin nopeita vessassa?
- Niillä on short shit!
Mikä on puhelinraha viroksi?
- Ringa ropo.











