


Mainos:


Mikä on kanin ja hamsterin yhdistelmä?
- Kanisteri
Jänis meni kauppaan ja kysyi:
-Onko porkkanoita?
Johon myyjä vastasi:
-Ei, meillä ei ole porkkanoita juuri nyt.
Seuraavana päivänä:
Jänis:
-Onko porkkanoita?
Myyjä:
-Meillä ei ole tänäänkään porkkanoita.
Seuraavana päivänä:
Jänis:
Onko porkkanoita?
Myyjä hieman punaisena:
-Meillä ei ole porkkanoita, ja jos tulet vielä huomenna saman kysymyksen kera, naulaan sinut seinälle muita muistuttamaan!
Seuraavana päivänä:
Jänis:
Onko nauloja?
Myyjä:
-Ei, meillä ei ole nauloja.
Mitä hai sanoi astuessaan taksiin?
- Onko tämä haitaksi?
Mikä on hauen inhokki veli?
- Virveli.
Miksi karhu söi suden ruuan?
- Ettei menisi hyvä ruoka menisi hukkaan.
- Koirani on kova valehtelemaan.
- Höpö höpö, ei sellaisia koiria olekaan.
- Odotahan kun kuulet... Musti, hei. Mitä kissa sanoo?
- Hau hau...
Miksi kalat eivät tule merisairaiksi?
- Ne ovat tottuneet veteen.
Kaksi käärmettä luikerteli rannalla.
Toinen käärmeistä jäi jälkeen, pysähtyi ja kysyi:
- Kuule, ollaankohan me myrkyllisiä?
Edellä oleva käärme vastasi ihmetellen:
- Miten niin?
Toinen käärme jatkoi:
- No ei muuten, mutta puraisin vanhingossa itseäni alahuuleen...
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Jänis meni kauppaan ja kysyi:
- Onks porkkanoita?
- Ei ole, vastasi kauppias ja jänis jatkoi matkaansa.
Seuraavana päivänä jänis tuli uudestaan.
- Onks porkkanoita?
- Ei ole, vastasi kauppias.
Seuraavana päivänä jänis tuli taas uudestaan.
- Onks porkkanoita?
- Ei ole, vastasi kauppias.
Tätä jatkui pari viikkoa kunnes myyjä suuttui.
- Onks porkkanoita?
- Ei ole ja ellet lopeta tuota kyselemistä, naulaan sinut seinään!
Jänis tuli seuraavana päivänä
- Onks nauloi?
- Ei ole
- No, onks porkkanoita?











