


Yhteistyökumppanin mainos:


Tamperelainen valittaa turkulaiselle, että joutui odottelemaan hotellissa kerrosten väliin jääneessä hississä apua peräti puoli tuntia.
Turkulainen sanoi rehvakkaasti:
- Eihän tuo vielä mitään. Minä jouduin odottelemaan tavaratalon liukuportaissa ainakin neljä tuntia, ennen kuin ne jälleen lähtivät liikkeelle.
Turkulainen loukkaantui sähköiskusta lähettäessään sähköpostia.
- Oli yrittänyt tunkea kirjettä pistorasiaan...
Turkulainen meni Tampereella ravintolaan ja söi aimo lounaan. Lasku oli 99 euroa 90 centtiä.
Turkulainen antoi tarjoilijalle satasen ja jäi odottamaan vaihtorahaa.
Rahaa ei kuulunut, joten turkulainen alkoi suureen ääneen vaatia vaihtorahaansa.
Tarjoilija tulikin, toi 10 centtiä ja kondomin.
Turkulainen ihmetettelemään:
- Mitäs tämä kondomi oikein tarkoittaa?
Tarjoilija:
- Ettei tuollaisia turkulaisia syntyisi lisää.
Kuka on tyhmempi kuin tyhmin tamperelainen?
- Viisas turkulainen.
Mitä turkulainen tekee, kun Tepsi voittaa Suomen mestaruuden?
- Sammuttaa Playstationin.
Turkulaiset Anna Mäki ja Usko Kylmänen tapasivat kutsuilla ja fiksuina ihmisinä tietenkin esittäytyivät toisilleen:
- Mäen Anna, sanoi daami.
- Kylmäsen Usko, vastasi toinen.
Turkulaisten avioliitot päättyvät kaikki onnettomasti.
- Puolet avioeroon ja puolet kuolemaan.
Aurajoki tulvi ja autoilijoita kiellettiin ajamasta autolla keskustaan. Kuitenkin veden keskeltä auton katolla seisoi turkulainen viittilöimässä apua.
Pelastajien saapuessa herralta kysyttiin tiukkaan sävyyn, miksi tämä ajoi autonsa opastetauluista huolimatta veden keskelle?
Turkulainen vastasi ja sanoi:
- Kyllä mä näin, että vettä siellä on ja paljon, mutta ensimmäisessä kyltissä luki: TUL-VA.
Mitä on kaksisataa turkulaista Aurajoen pohjassa?
- Hyvä alku.
Istuipa kerran eräs turkulainen mies puiston penkillä. Hänen viereensä istahti hieno rouva pikkuruisen koiransa kanssa.
Mies kysyi ystävällisesti:
- Minkä rotuinen koiranne on?
Rouva vastasi koppavasti:
- Hän on turkulaisen ja simpanssin risteytys.
Mies:
- Niinkö? Sittenhän se on sukua meille molemmille!








