


Mainos:


Hesalaisilla on Linnanmäki ja manselaisilla Särkänniemi. Mitä on turkulaisilla?
- Tienviitta Tampereelle.
Turkulainen loukkaantui sähköiskusta lähettäessään sähköpostia.
- Oli yrittänyt tunkea kirjettä pistorasiaan...
Mikä on ainoa hyvä puoli Turussa?
- Ajatelkaa millaista olisi, jos kaikki turkulaiset asuisivat ympäri Suomea.
Mitä turkulainen kardinaali sanoi konklaavissa?
- Ei kellä sattus kuivi klapei olema?
Uutinen sanomalehdessä:
- Sähkökatkos kauppakeskuksessa Turussa, 14 ihmistä oli 2 tuntia jumissa liukuportaissa.
Mitä on kaksisataa turkulaista Aurajoen pohjassa?
- Hyvä alku.
Turun spermapankkiin valittiin yksi Tamperlainenkin luovuttaja.
Kaikki muut luovuttajat olivat turkulaisia, jotka kovasti asianlaitaa ihmettelivät:
- Kui oikke ne tamperlelaisii liemii tänne viititsivätki otta, meidän sperma kun ons kuitekki parempi kun se on käsintehtyäki.
- “Eikö tohon Lukkoon mikään Tepsi“, kysyi turkulainen toiselta.
- “Eiköhän tuolta hihasta vielä jonkinlaista Ässää löydy“, vastasi toinen.
Mitä turkulainen tekee, kun Tepsi voittaa Suomen mestaruuden?
- Sammuttaa Playstationin.
Turkulaispoika oli Helsingissä käymässä ja näki Stockmannilla ensi kertaa hissin. Siihen meni muuan mummeli.
Hetken kuluttua kuului kilahdus, hissin ovi aukesi taas ja siitä astui ulos hemaiseva pimu.
- Ku mää tän muil kerron, ni ei kyl kukka usko!








