


Yhteistyökumppanin mainos:


Kalle ja Ville olivat ryhtyneet kaupparatsuiksi ja tapasivat toisensa kapakassa.
- Mitä sä nykyään kaupittelet?
- Kortonkejahan mä nykyisin.
- Jaa. No, pidätkö sä useinkin tuota pikkupoikaasi mukana matkoilla?
- Ei tämä ole mun. Tää on yksi valitus Ranualta.
Mies tuli yöllä kotiin kännissä. Mukana hänellä oli lammas. Mies meni makuuhuoneen ovelle lampaan kanssa.
Mies sanoi:
- Tätä mä panen kun sulla särkee päätä.
Vaimo suuttui ja huusi:
- Kuinka sä voit mulle puhua noin?
Mies siihen:
- Hiljaa! Mä puhuin tälle lampaalle.
Muna ja kana lepäilivät rakastelun jälkeen sängyllä. Muna poltteli sauhuja, ja kana mökötti vieressä. Lienee selvää kumpi tuli ensin...
Mitä tehdään kun ilotyttö kuolee?
- Pesän jako.
Koitin harrastaa puhelinseksiä kerran, mutta reiät olivat liian pieniä…
Miksi vanhemmat miehet haluavat pelata golffia?
- Se on ainoa tapa saada kepin päästä lentämään jotain valkoista.
Erään miehen vaimo oli palaamassa matkoilta ja mies oli ovella ottamassa vaimoansa vastaan 5-vuotiaan poikansa kanssa.
Poika sanoo äidillensä:
- Äiti, meillä on ollut täällä vähän huolia.
Jälkeenpäin mies kertoo työkavereilleen:
- Onneksi se meidän pikkupoikamme ei osaa sanoa vielä ärrää.
Kaksi naista istuvat kaupungilla kahvilassa ja vaihtavat kuulumisia.
Nainen kysyy:
- No, oliko teillä eilen seksiä?
Toinen nainen tilittää:
- Oli, ja se oli aivan hirveää!
Olin viettänyt monta tuntia keittiössä valmistamassa mieheni suosikkiruokaa. Katoin pöydän kauniisti ja avasin viinipullon. Mieheni tuli töistä, istui pöydän ääreen ja hotki ruokansa sanomatta minulle sanaakaan, kuin porsas. Sitten hän röyhtäisi ja pieraisi, raahasi minut makkariin, nosti hameenhelmaa ja nai minua 5 minuuttia, minkä jälkeen hän käänsi selkänsä ja nukahti.
Naisen kaveri hymähti myötätuntoisena, mutta kiirehti selittämään omaa tarinaansa:
- Meilläkin oli seksiä ja se oli kuin ihanaa unta! Mieheni tuli kotiin, tilasi taksin ja vei meidät hienoon ravintolaan. Syömisen jälkeen me teimme romanttisen kävelyretken. Kun tulimme kotiin, hän sytytti kynttilöitä joka paikkaan. Se oli niin tunnelmallista! Sitten harrastimme ainakin tunnin esileikkejä ja itse akti kesti myös tunnin. Sen jälkeen me vain makasimme sylikkäin ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä, kunnes nukahdimme... Ah, se oli suoraan kuin fantasiaa!
Samaan aikaan naisten aviomiehet keskustelevat töissä:
- No saikko eukoltas?
- Joo, se oli fantastista! muija oli tehnyt meikäläisen suosikkiruokaa. Söin kuin hevonen. Sitten mentiin makkariin paneen pikaisesti ja mä nukahdin kuin lapsi heti sen jälkeen. elämä voi joskus olla yhtä juhlaa... Entäs miten teillä?
- Oli ihan katastrofi! kun tulin kotiin, eukko ei ollut tehnyt päivällistä kun sähköt oli poikki, koska olin unohtanut maksaa sähkölaskun. Mentiin sitten yhteen sairaan kalliiseen ravintolaan, missä eukko tietysti tilasi sitä kalleinta. Mulla ei ollut sen jälkeen riittävästi rahaa taksiin, joten käveltiin varmaan tunti kotiin. Kotona älysin, että meillähän ei ole sähköjä, joten sytyttelin kynttilöitä joka paikkaan. Olin tosi stressaantunut ja vittuuntunut kaikesta, enkä saanut sitten sängyssä “sitä“ seisomaan varmaan tuntiin ja lopulta kun alkoi seistä, niin en pystynyt laukeamaan varmaan tuntiin, kun kaikki paskajutut pyöri päässä. Kun vihdoin laukesin, niin olin jo niin kyrpiintynyt etten saanut unta varmaan tuntiin ja kaiken lisäksi vaimo pälisi tauotta siinä vieressä. Oli niin perseestä ettei tosikaan!
Mikä on sellainen, joka pitenee vedettäessä, sopii hyvin rintojen väliin,
liukuu valmiina olevaan aukkoon ja toimii parhaiten, kun se ei ole löysä?
– Turvavyö
Rantapoika kysyi uimarannalla kaveriltaan:
- Kuule, minkä takia naiset aina katselee sinua eikä minua ollenkaan?
Kaveri vastasi:
- No, se johtuu siitä että minä laitan aina ison perunan housuihini.
Parin päivän kuluttua rantapoika tuli taas kysymään neuvoa:
- Ei se toimi, naiset vain kiertävät minut entistä kauempaa.
Kaveri nauroi:
- Kuule... Laita se peruna ensi kerralla etupuolelle!








