


Yhteistyökumppanin mainos:


Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Jos Anna Puu olisi turkulainen, mikä hänen nimensä olisi?
- Onk mittä klapei?
Tamperelainen valittaa turkulaiselle, että joutui odottelemaan hotellissa kerrosten väliin jääneessä hississä apua peräti puoli tuntia.
Turkulainen sanoi rehvakkaasti:
- Eihän tuo vielä mitään. Minä jouduin odottelemaan tavaratalon liukuportaissa ainakin neljä tuntia, ennen kuin ne jälleen lähtivät liikkeelle.
Kuka on tyhmempi kuin tyhmin tamperelainen?
- Viisas turkulainen.
Mikä on ainoa hyvä puoli Turussa?
- Ajatelkaa millaista olisi, jos kaikki turkulaiset asuisivat ympäri Suomea.
Kaveri meni Turkuun ja näki poliisin itkevän autonsa vieressä.
Kaveri kyseli:
- Mikä on hätänä?
Poliisi vastasi:
- Koira lähti karkuun.
Kaveri tokaisi:
- Kai se kotiin osaa?!
Tähän poliisi vastasi:
- Joo, mutta nyt minä en osaa.
Mikä on nimitys alkuperäiselle turkulaiselle?
- Åboriginaali
Minkähän takia Suomessa on turkulaisia, eikä kameleita?
- Koska arabit saivat valita ensin.
Turkulaisten avioliitot päättyvät kaikki onnettomasti.
- Puolet avioeroon ja puolet kuolemaan.
Istuipa kerran eräs turkulainen mies puiston penkillä. Hänen viereensä istahti hieno rouva pikkuruisen koiransa kanssa.
Mies kysyi ystävällisesti:
- Minkä rotuinen koiranne on?
Rouva vastasi koppavasti:
- Hän on turkulaisen ja simpanssin risteytys.
Mies:
- Niinkö? Sittenhän se on sukua meille molemmille!








