


Yhteistyökumppanin mainos:


Pääministeri Sipilä vieraili mielisairaalassa. Potilaat seisoivat pitkinä riveinä niiden käytävien varrella, joita myöten pääministeri kulki.
Sipilän ohittaessa potilasta, tämä aina kumarsi ja sanoi:
- Hyvää päivää! Kiitos hyvästä hallituksesta, herra pääministeri!
Ulko-oven vieressä rivin viimeisenä seisova mies kuitenkin vain nyökkäsi ja sanoi:
- Hyvää päivää.
Sipilä pysähtyi miehen eteen ja kysyi:
- Miksi sinä ainoana koko joukosta et kiittänyt hyvästä hallituksesta?
Mies siirteli hieman epävarmasti jalkojaan ja vastasi:
- Minä en ole hullu. Minä olen hoitaja.
Sanna Marinin hallituskausi jää historiaan ajanjaksona, jolloin suomalaisia neuvottiin pimeissä ja kylmissä asunnoissaan paskantamaan ämpäriin.
Dutertella osuu aina nappiin, mutta Trump ei osu edes ladon seinään!
Puhelin soi…
– Sanna Marin
– Onko pääministerillä?
– En ole enää pääministeri, kuulemiin.
Hetken päästä puhelin soi uudelleen…
– Sanna Marin
– Onko pääministerillä?
– En ole enää pääministeri!
Taas menee hetki ja puhelin soi…
– Sanna Marin
– Onko pääministerillä?
– Kuulkaas nyt! Te olette soittaneet jo useita kertoja. Olen jokaisella kerralla
sanonut etten ole enää pääministeri!
– Ette niin, mutta kun se on niin kiva kuulla uudelleen ja uudelleen!
Loistava idea, uusi kansanterveyden helmikauppa!
Perustetaan Suomeen huume Alko, koska monopoli on kauneinta silloin kun sitä on mahdollisimman monessa asiassa. Valikoimiin voisi ottaa myös peukun, jonka lunastaisi kätevästi lahjakorteilla. Erinomainen tapa opettaa nuorille talousosaamista ja pisteiden keruuta samalla kertaa.
Tukkutoimituksetkin hoituisivat vastuullisesti läheltä. Ruotsin mukavista lähiöistä Tukholman kieppeiltä saa tavaraa näppärästi, eikä tarvitse vaivautua Kolumbiaan asti täyttämään hyllyjä. Logistiikka tehostuu ja kestävän kehityksen raporttiin saadaan uusi kultainen luku.
Myymälöiden vartiointi annetaan Puolustusvoimille. Samalla harjoitellaan valmiutta, luodaan työpaikkoja ja nostetaan kansalaisten turvallisuuden tunnetta. Kaikki voittavat, ainakin paperilla.
Perussuomalaiset, Vasemmistoliitto ja Kokoomus teki vaaliliiton.
Siitä tuli per.s. va. ko.
Pääministerin bilettämisvideot vuosivat julkisuuteen 2022 ja aiheuttivat kohun somessa sekä mediassa.
Viertola huusi:
- Nyt menee kansalta jauhot suuhun!
Mitä Putinin pitäisi rakentaa voittaakseen sodan?
- Kasino. Nimittäin talo voittaa aina.
Sanna Marin voi todella huonosti herättyään edellisillan juhlien jäljiltä hirmuiseen päänsärkyyn. Hän painaa soittokelloa hälyttäen hovimestarinsa paikalle.
Sanna:
- James, kuka on oksentanut bilemekkoni rinnuksille?
Hovimestari vastaa:
- En osaa varmuudella sanoa, rouva pääministeri. Mutta epäilen kyseessä olevan sama henkilö, joka on paskonut teidän korkokenkiinne.
TE-toimisto on tulevaisuudessa kuin Diili -ohjelma ja uusi työministeri Harry Harkimo.
Heidän iskulause kuuluu:
- Sä saat potkut!











