


Yhteistyökumppanin mainos:


- Onko tämä nyt selvää pässinlihaa?
- Vai pitääkö se vääntää rautalangasta?
Milloin sika on vaarallisimmillaan?
- Silloin, kun sillä on sorkkaraudat.
Arvatkaa kuka pääsi vihille?
- No vihikoira tietysti!
Nainen oli eläinkaupassa hankkiakseen itselleen lemmikin. Kauppiaan suosituksesta hän päätyi papukaijaan, joka kuulemma osasi puhua ja oli hyvin sulavakäytöksinen.
- Uskaltaako sen kanssa mennä kirkkoon, nainen kysyi?
Myyjä vakuutteli, että kyllä voi. Kaupat tehtiin ja seuraavana sunnuntaina nainen saapasteli kirkkoon kaija olallaan.
Kaikki meni hyvin siihen saakka, kunnes saarnassa tuli hetken tauko. Silloin kaija tuumasi kuuluvalla äänellä:
- Aika saatanan kylmä täällä.
Seurasi jäätävä hiljaisuus ja nainen istui penkissä naama punaisena ihmisten tuijottaessa häntä.
Maanantaina hän meni raivostuneena eläinkauppaan, missä myyjä rauhoitteli häntä sanoen:
- Tuo on tietysti harmillista, mutta jos noin käy uudestaan, ottakaa lintua jaloista kiinni ja pyörittäkää muutama kierros pään ympäri niin se oppii, ettei noin voi puhua.
Seuraavana sunnuntaina harras nainen meni taas kirkkoon kaija mukanaan. Ja eiköpähän lintu taas tietyssä jumalanpalveluksen kohdassa tokaissut:
- Aika saatanan kylmä täällä!
Silloin nainen tarttui lintua jaloista, pyöritti sitä niin, että höyhenet pöllysivät ja laittoi kaijan takaisin olalle. Siihen papukaija totesi:
- ... ja vitun tuulista!
Mitä kissa tuumasi, kun siili suukotti sitä?
- Olipa piikikäs suukko.
Johon siili:
- Olipa viiksekäs suukko.
Mitä hai sanoi astuessaan taksiin?
- Onko tämä haitaksi?
Mikä on hauen inhokki veli?
- Virveli.
Miten saat kirahvin jääkaappiin?
- Avaat oven ja laitat kirahvin sisään!
Entäs miten saat leijonan jääkaappiin?
- Avaat oven, otat kirahvin ulos ja laitat Leijonan jääkaappiin!
No miten saat sinne vielä Kunnon Maidon?
- Avaat oven, venytät leijonan suuta kaadat maidon suuhun :)
Mitä Orava sanoi Aasille?
- Pist aasi pähkinä.
Koira, hevonen ja lehmä kilpailivat siitä, kuka heistä on tärkein sodassa.
Koira aloitti:
- Minä vahdin rintamalla korsuja ja etulinjaa vihollisilta.
Hevonen vuorostaan:
- Tuo nyt ei ole vielä mitään. Minäpä vedän raskaita haupitseja sekä soppatykkejä.
Lehmä totesi:
- Teille on annettu vain huoltohommia... Minäpä “ammun“!











