


Yhteistyökumppanin mainos:


Herra pääministeri, mitä mieltä olette ydinvoimasta?
- Öö... Se on sähköä.
Vasemmistolainen, demari ja vihreä tapasivat baaritiskillä.
Vasemmistolainen sanoi:
- Mä tarjoon, te maksatte.
Demari sanoi:
- Te maksatte mun juomapiikin.
Vihreä sanoi:
- Mä sovin juuri tuohon baaritiskille energiaremontin ja te saatte laskun siitä myöhemmin.
George Bush ja Tony Blair keskustelivat kiihkeästi Valkoisen talon käytävällä. Tutustumiskierroksella oleva turisti huomaa tämän intensiivisen keskustelun ja miettii, mistä miehet mahtavat puhua? Niinpä hän käy asiaa uteliaanan kysymässä.
Turisti: Mistäs te noin innokkaasti puhutte?
Bush: Noh, me vaan suunnitellaan tässä kolmatta maailmansotaa.
Turisti: Niinkö? Millaisia suunnitelmia teillä sitten on?
Bush: Me ammutaan ydin pommeilla 5 miljoonaa rättipäätä ja yksi hammaslääkäri.
Turisti: Mitäs varten te sen hammaslääkärin ammutte?
Bush (kääntyy Tonyn puoleen): Mitäs mä sanoin Tony? Kun me ammutaan yksi hammaslääkäri niin kukaan ei kysele niistä rättipäistä mitään.
Miltä Suomi tuntuu ilman Marinia?
- Orvolta.
Mikä on Suomi?
- Venäjältä vuonna 1917 irronnut pala tervettä järkeä.
Montako ministeriä tarvitaan vaihtamaan lamppu?
- Kaksi. Toinen sanoo kansalle, että kaikki mahdollinen on tehty, ja toinen kiertää lampun vesihanaan.
Miksi kutsutaan Martti Ahtisaaren päivittäistä juoksulenkkiä?
- Maratoniksi.
Kahdeltatuhannelta naiselta kysyttiin tuoreessa mielipidetutkimuksessa:
- Menisittekö sankyyn Bill Clintonin kanssa?
Kolmekymmentäneljä prosenttia vastasi:
- Ei koskaan enää.
Miksi poliitikot kääntävät jatkuvasti takkinsa?
- Koska puhtaanapito maksaa.
Mitä eroa on poliitikoilla ja pokerin pelaajilla?
- Viimeksi mainitut yleensä jäävät huijauksesta kiinni.











