


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on vihreä ja roikkuu puussa?
- Harakan räkä
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla?
- Molemmat ovat jylsijöitä.
Mitä lehmä sanoo kun sitä osoitetaan aseella?
- Älä ammuuuu...
Millä kalat neulovat ja virkkaavat?
- Kalapuikoilla.
Mitä hiiren poikanen sanoi nähdessään lepakon?
- Minäkin liityn isona ilmavoimiin.
Miksi Kanadassa ei kannata mennä metsään pimeän tultua?
- Koska silloin puista putoilee isoja harmaakarhuja.
Miksi Kanadanmajavilla on litteä häntä?
- Ne menivät metsään pimeän tultua.
Mitä eroa on kesyeläimellä ja villieläimellä?
- Kesyeläin syö kädestä, kun taas villieläin syö käden.
Simpanssi tulee baariin ja istuutuu baarijakkaralle.
Baarimikko ei ole uskoa silmiään, mutta kävelee tyynesti simpanssin luo ja kysyy, mitä tämä haluaa.
Simpanssi kirjoittaa lapulle:
- Antakaa minulle yksi whisky on the rocks.
Baarimikko hämmästyksestään huolimatta tuo simpanssille whiskyn jäillä.
Simpanssi ojentaa baarimikolle 100€ setelin ja baarimikko menee lyömään summaa kassaan. Samassa baarimikko pimittää itselleen saadusta satasesta luvatonta tippiä ja palauttaa simpanssille vain yhden euron.
Simpanssi ei ole millänsäkään ja siemailee verkkaan whiskyä.
Hetken mietittyään baarimikko päättää jututtaa simpanssia ja toteaa:
- Täytyy myöntää, ettei meillä juurikaan käy simpansseja.
Simpanssi nappaa paperipalan, kynän ja kirjoittaa lapulle:
- Ei mikään ihme näillä hinnoilla.
Mitä hiiren poikanen sanoi nähdessään lepakon?
- Minäkin liityn isona ilmavoimiin











