


Yhteistyökumppanin mainos:


Eläintarhan kenguru oli karkuteillä.
Hänen aitaustaan korotettiin ja kenguru tuotiin takaisin aitaukseen.
Seuraavana päivänä kenguru oli taas kateissa ja sen aitaa korotettiin niin paljon, kunnes se oli 10 metriä korkea.
Viereisen aitauksen kirahvi kysyi kengurulta:
- Kuinka korkeaksi aitaa pitää korottaa, jotta pysyt siellä?
Kenguru vastasi:
- 2 metriä riittäisi, mutta kun portti jätetään aina auki.
Miksi mies vei Bokserinsa eläinlääkäriin?
- Koska ne olivat liian isot.
Mies sai lääkäriltä paketin viagraa.
Ennen kuin mies ehti ottaa yhtään, tämän puhuva papukaija söi koko paketin.
Lääkkeen mahdollisesta vaikutuksesta pelästyneenä mies laittoi linnun pakastimeen ”jäähtymään”.
Mies muisti linnun vasta puolen tunnin kuluttua ja luuli löytävänsä pakkasesta kuolleen linnun, mutta mitä vielä!
Kun mies avasi pakastimen, sisällä oli hikeä pyyhkivä lemmikki, joka kysyi:
- Uskotko jos sanon, että pakastebroileri ei helpolla levitä koipiaan!
Koira ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Hän on jumala!
Kissa ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Minä olen jumala.
- Onko tämä nyt selvää pässinlihaa?
- Vai pitääkö se vääntää rautalangasta?
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Miksi mato ei halua mennä linnun kanssa naimisiin?
- Koska mato ei halua tulla syödyksi.
Kaksi ranskalaista ankkaa kohtasivat kadulla.
Mitä ne sanovat toisilleen?
- Ankante!
Mitä lehmä sanoo kun sitä osoitetaan aseella?
- Älä ammuuuu...
Pesii paremmissa baareissa, kuuluu loislintuihin ja on valmis vaikka mihin. Ääni käheähkö, huorahtavan nikotteleva hik-hik-hik. Saa harvoin poikasia, vaikka pariutuukin usein.











