Poimintoja aiheesta Ladavitsit
Mikäli pidit ladavitsi aihealueen Virolainen ilotyttö autokaupassa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras ladavitsi.
Aasi ja Lada kohtasivat tiellä ja tervehtivät toisiaan.
- Hyvää päivää, auto, sanoi aasi.
- Hyvää päivää, aasi, vastasi Lada.
Aasi suuttui ja sanoi vihaisena:
- Olisit sinä voinut sanoa minua hevoseksi, sanoinhan minäkin sinua autoksi!
Ladavitsit | Lisätty: 22.06.2023
Osta Lada voima pesä korjaa sitä koko kesä.
Ladassa on yksi hyvä puoli sitä ei varas huoli.
Ladavitsit | Lisätty: 31.01.2022
Paljonko lada kuluttaa sadalta kilometriltä?
– Seitsemän paria kenkiä
Ladavitsit | Lähettänyt: Autorekka | 15.10.2021
Miksi tiedostojen siirto internetistä omalle koneelle on niin hidasta?
- Siksi, kun ne pitää LADAta.
Ladavitsit | Lisätty: 31.01.2022
Miksi Lada on voimistelu- ja urheiluauto?
- Sisäänpääsy on voimistelua ja ajaminen urheilua.
Ladavitsit | Lisätty: 28.01.2022
Autokorjaamolle tuotiin vanha Lada, jossa ei moottori lähtenyt käyntiin.
Mekaanikko tutki sitten asiaa ja lopulta avasi moottorin. Hän huomasi että jokaisessa sylinterissä oli nippu naisten kuukautissuojia.
Mekaanikko kysyi auton omistajalta:
- Miten ihmeessä jokaisessa sylinteirissä voi olla naisten siteitä?
Omistaja vastasi:
- Ne kuulemma takaa 100% suojan ohivuodoilta.
Ladavitsit | Lähettänyt: Libresse | 24.01.2024
Entisessä Neuvostoliitossa joka seitsemännellä perheellä oli “auto“. Tapana oli, että auton ostoon piti anoa lupa, sen jälkeen auto piti varata, maksaa etukäteen ja sen jälkeen piti vielä odottaa kahdeksan vuotta auton toimitusta.
Menipä Igor ajoneuvotoimistoon auton osto aikeissa. Hän anoi luvan, teki varauksen ja palasi seuraavalla viikolla maksamaan etukäteissuoritusta autosta.
Virkailija sanoi:
- Kaikki näyttää olevan kunnossa, auto toimitetaan teille tästä päivämäärästä lukien tasan kahdeksan vuoden päästä, voitte tulla noutamaan sen täältä.
Igor kysyi:
- Pitääkö minun tulla aamu vai iltapäivällä?
Virkailija:
- Jos joudutte odottamaan kahdeksan vuotta, niin onko noin merkityksettömällä asialla mitään väliä?
Igor:
- Kyllä. Nähkääs, putkimies tulee saman päivän aamupäivänä.
Ladavitsit | Lähettänyt: Ladamies | 29.11.2022
Mies asensi vanhaan Ladaansa kalliin varashälyttimen.
Naapuri ihmetteli ratkaisua:
- Luuletko oikeasti, että joku yrittää varastaa Ladan?
Mies katsoi vakavana ja totesi:
- En minä sitä pelkää.
Naapuri:
- No mitä sitten?
Mies:
- Pelkään että joku jättää niitä lisää pihaan.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Oletteko kuulleet, että Pietarissa asustelee blondi, joka on niin tehokas suihinottaja, että imaisee pakoputken kautta Ladan käytiin.
Ladavitsit | Lisätty: 31.01.2022
Mies meni autokauppaan ja kysyi myyjältä:
- Onko teillä mitään edullista mutta luotettavaa autoa?
Myyjä mietti hetken ja sanoi:
- Meillä olisi tämä vanha Lada.
Mies:
- Sanoin luotettava.
Myyjä:
- Niin, siihen voi luottaa että jotain menee rikki joka viikko.
Mies päätti kuitenkin ottaa riskin ja ostaa auton, koska se oli todella edullinen.
Seuraavana päivänä hän kuitenkin palasi liikkeeseen vihaisena ja raivosi:
- Tämä hajosi jo matkalla kotiin!
Myyjä hymyili tyytyväisenä:
- Hienoa kuulla että pääsitte noinkin pitkälle.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026