Poimintoja aiheesta Ladavitsit
Mikäli pidit ladavitsi aihealueen Virolainen ilotyttö autokaupassa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras ladavitsi.
Entisessä Neuvostoliitossa joka seitsemännellä perheellä oli “auto“. Tapana oli, että auton ostoon piti anoa lupa, sen jälkeen auto piti varata, maksaa etukäteen ja sen jälkeen piti vielä odottaa kahdeksan vuotta auton toimitusta.
Menipä Igor ajoneuvotoimistoon auton osto aikeissa. Hän anoi luvan, teki varauksen ja palasi seuraavalla viikolla maksamaan etukäteissuoritusta autosta.
Virkailija sanoi:
- Kaikki näyttää olevan kunnossa, auto toimitetaan teille tästä päivämäärästä lukien tasan kahdeksan vuoden päästä, voitte tulla noutamaan sen täältä.
Igor kysyi:
- Pitääkö minun tulla aamu vai iltapäivällä?
Virkailija:
- Jos joudutte odottamaan kahdeksan vuotta, niin onko noin merkityksettömällä asialla mitään väliä?
Igor:
- Kyllä. Nähkääs, putkimies tulee saman päivän aamupäivänä.
Ladavitsit | Lähettänyt: Ladamies | 29.11.2022
Lada aikoo julkistaa uuden sähköautomallin.
- Uutuuden nimi on Ladattava.
Ladavitsit | Lisätty: 06.04.2022
Mikä on nimeltään Lada jossa on kattoikkuna?
– Roskalaatikko.
Ladavitsit | Lähettänyt: Automies80 | 15.10.2021
Ladan myynti-ilmoituksessa luki:
- “Vähän ajettu.”
Se piti paikkansa, koska suurin osa matkasta oli työnnetty.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Miksi Ladaan vaihdetaan kesärenkaat?
- Että se näyttäisi edes hetken liikkuvalta.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Nahkaratti on kuin silikonirinnat:
- Molempia on kiva hiplata, mutta ei niillä kyydit parane.
Ladavitsit | Lisätty: 03.10.2022
Mistä tunnistaa todellisen optimistin?
- Hän ajaa Ladalla ohituskaistalle.
Ladavitsit | Lähettänyt: Pessimisti | 31.01.2022
Mies vei vanhan Ladansa katsastukseen ja jäi odottamaan hermostuneena tuomiota. Hetken päästä katsastusmies käveli ulos paperi kädessään ja huokaisi syvään.
Auton omistaja kysyi:
- No, miten kävi?
Katsastusmies raapi päätään ja sanoi:
- En tiedä pitäisikö tämä hylätä vai ilmoittaa museovirastolle.
Omistaja:
- Miksi?
Katsastusmies:
- En ole nähnyt näin alkuperäisessä kunnossa olevaa Ladaa sitten Neuvostoliiton.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Osta Lada voima pesä korjaa sitä koko kesä.
Ladassa on yksi hyvä puoli sitä ei varas huoli.
Ladavitsit | Lisätty: 31.01.2022
Mikä on nimeltään turbo-Lada?
– Skoda.
Ladavitsit | Lähettänyt: Skoda | 15.10.2021