


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi oli ostoskeskuksessa kun puhelin yhtäkkiä soi.
Blondi vastasi ihmeissään:
- Moi, miten sä osasit tänne soittaa?
Blondi soitti ystävälleen:
”Hei tuu auttamaan mua. Mulla on uusi palapeli ja mä en saa sitä millään koottua. Se on hirmu vaikee.”
Ystävä soittikin kohta ovikelloa:
”Noo, missäköhän se palapeli oikein on?”
”Tuolla keittiön pöydällä”, blondi vastasi.
Ystävä tuijotti hetken epäuskoisena keittiön pöytää:
”Kuule, eiköhän laiteta nuo murot takaisin laatikkoon”
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla.
Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
– No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.
Miksi blondi ei päässyt hissinkuljettajaksi?
- Hän ei oppinut reittiä.
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.
Mistä tietää, että sadun blondi on humalassa?
- Sadun nimi on kultakutri ja kolme Karhua.
Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Mikä on blondin lemmenkutsu?
- Hei pojat, olen tosi kännissä!
Miksi blondit eivät käytä liukuportaita?
– Liukuportaissa on pidettävä koira sylissä








