


Yhteistyökumppanin mainos:


Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Blondi esittäytyi hienoilla kutsuilla, missä oli paikalla porukkaa ympäri maailman.
Blondi:
- Barbara, the cheerleader.
Isäntä:
- Vladimir, Put`in.
Blondi:
- Oh, already now?
Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella?
– Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Blondi soitti ystävälleen:
”Hei tuu auttamaan mua. Mulla on uusi palapeli ja mä en saa sitä millään koottua. Se on hirmu vaikee.”
Ystävä soittikin kohta ovikelloa:
”Noo, missäköhän se palapeli oikein on?”
”Tuolla keittiön pöydällä”, blondi vastasi.
Ystävä tuijotti hetken epäuskoisena keittiön pöytää:
”Kuule, eiköhän laiteta nuo murot takaisin laatikkoon”
Blondi nukahti baarista tullessaan maatilan niityn laitaan. Yön aikana lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittiskö joku teistä heittää mut himaan?
Miksi kaksi blondia jäätyi kuloiaaksi Drive-In-elokuvateatterissa?
- He tulivat katsomaan elokuvaa: ”Suljettu talveksi”.
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Miten saa Blondin liikkeelle?
- Kirjoittaa paperin molemmille puolille käännä.








