


Yhteistyökumppanin mainos:


Kreivi Krapulalla oli kaksi poikaa, jotka olivat syntyneet peräkkäisinä päivinä.
- Ensin oli Oton päivä, sitten oli Yrjön päivä...
Mitä tapahtuu jos keskioluen alkoholipitoisuutta lasketaan?
- Suomen kansa kuolee vesipöhöön.
Mies huusi tilauksen rojahdettuaan väsyneenä pubin baaritiskin ääreen:
- Iso tooppi!
Baarimikko kyllä tajusi hyvin, mistä oli kyse, mutta ei millään malttanut olla sanomatta:
- Mikä ihmeen “tooppi”?
Mies:
- Anteeksi, tarkoitin tuoppi, mutta katsokaas kun minä olen ammatiltani ydinfyysikko.
Hevonen tulee baariin ja tilaa paukun.
Kun hevonen on saanut juomansa, se sanoo närkästyneenä:
- Oliivi unohtui!
Baarimikko pyytää anteeksi ja hevonen saa oliivinsa. Kahden juoman jälkeen hevonen lähtee matkoihinsa.
Omistaja, joka on nähnyt kaiken, tuumaa:
- Uskomatonta! 50 vuoteen en ole nähnyt moista.
Baarimikko:
- No, keneltä tahansahan voi joskus unohtua juomasta oliivi...
Neljä juopunutta miestä seisoskeli metelöimässä Koistisen omakotitalon pihalla.
Lopulta rouva Koistinen tuli aamutakissa ulos ja kysyi, että mikä miehillä on oikein hätänä?
Yksi miehistä kysyi:
- Oletteksh te rouva Koishtinen?
Rouva:
- Olen kyllä.
Mies:
- Shanokaash shitten, kuka meishtä on herra Koishtinen, niin me loput voimme mennä kotiin.
Faktoja baaritiskillä:
- Ootteko pojat kuulleet, että sitä on tässä kaljassakin jotain hormoonia? Oikein naishormoonia!
- Älä ny! Eihän sitä kaljassa sentään...
- Joo-o! Ootte kai huomannu, että kahdeksannen ison tuopin jälkeen, sitä ei enää aikamies pysty kunnolla ajamaan autoa eikä puhumaan järkeviä.
Arska kysyi Reiskalta:
- Ootko koskaa ollu Tinderissä?
Reiska mietti hetken ja tuumasi:
- En oo... Oon noista korvikkeista käyttäny vaan tuota Sinolia.
Vaimo ihmetteli miehelleen ties monennenko kerran:
- Miksi sinä oikeastaan juot noin älyttömän paljon?
Mies vastasi ajatellen selvästikin jotakin syvällistä:
- Juodessani minä ajattelen... ja ajatelessani minä juon.
Vaimolla on alkoholiongelma.
- Kuinka se ilmenee?
- Se saa aina raivarin, kun minä tulen kännissä kotiin.
Kuka on ainoa ihminen maailmassa, jonka mielestä kova kankkunen on mahtava juttu?
- Juha Kankkusen vaimo.











