


Yhteistyökumppanin mainos:


Jos ruokakauppaan ei saisi mennä nälkäisenä, niin pitääkö ennen Alkoon menoa ottaa vähän pohjia?
Pekka sanoi vaimolleen:
- Viina tekee sinut pirun paljon kauniimmaksi.
Vaimo ihmetteli:
- Mutta enhän minä ole ottanut viinaa.
Pekka:
- Et niin, mutta minä olen.
Miksi Aku oli alkoholisti?
- Kalja puhui puolesta.
Oli raittiusliikkeen kokous, missä esitelmöitsijä otti lasin viinaa ja pisti siihen madon.
Mato kuoli heti.
Esitelmöitsijä kysyi:
- Mitä opimme tästä?
Eräs vanha mummo vastasi:
- Ainakin sen, että jos on matoja mahassa, ryyppy ei ole pahitteeksi!
Viikko sitten pidettiin Kilpisjärvellä alkoholistien SM-hiihdot.
... Voittaja selvisi tänään.
Vanhapiika meni viinakauppaan ja halusi tietää viineistä.
Ystävällinen myyjä tiedusteli:
- Tuleeko se lihan vai kalan kanssa?
Vanhapiika:
- Ei kun talonmiehen.
Miten alkoholisti toimii baarissa?
- Kun silmä välttää, niin hän juo kustakin tuopista.
Nalle Puh ja Nasu olivat Ihaa -aasin luona ryypiskelemässä.
Muutaman tunnin päästä juomat alkoivat olla lopussa, joten Puh soitti Risto Reippaalle ja pyysi häntä tuomaan lisää juotavaa.
Risto Reipas:
- Kyllä minä voin tuoda. Mutta missä te oikein olette?
Nalle Puh sammalsi:
- Ihaan pihaalla...
Matti kysyi Villeltä:
- Mitä eroa on minulla ja viikingillä?
Ville vastasi:
- Ei aavistustakaan...
Matti:
- Kun viikingit palasivat taistelun jälkeen kotiin, alkoivat juhlat ja juomingit. Mutta kun minä tulen kotiin juominkien jälkeen, alkaa varsinainen taistelu.
Kaksi miestä juttelivat baaritiskin ääressä.
- Millaista juomaa on jajaja?
- Miten niin?
- No kun siinä Kuustosen kappaleessa lauletaan, että “join murheisiin taas liikaa jajajaa“.











