


Yhteistyökumppanin mainos:


Kaverukset Harri ja Hanski ryyppäsivät Hanskin kotona.
Myöhemmin illalla Hanski kysyi Harrilta:
- Jos saisit valita kumpaan sairastuisit, alzhaimeriin vai parkinsonin tautiin, niin kumman valitsisit?
Harri siinä pohti asiaa tovin, kunnes vastasi:
- No, kai mä sen parkinsonin ottaisin. On kai se parempi läikyttää puolet tuopista pitkin kapakan lattioita, kuin unohtaa tyystin, että mihin helvetin pöytään mä sen mun tuopin just jätin.
Mikä on juopon joulukalenteri?
- Kaljakori.
Miksi suomalainen puukottaa usein parhaan kaverinsa?
- No Suomessa on sellainen tapakulttuuri...
Montako miestä tarvitaan avaamaan aivan tavallinen oluttölkki?
- Yleensä ei yhtään, sillä tölkki on tuotava aina käteen valmiiksi avattuna.
Miksi suutarit ovat vaarassa alkoholisoitua?
- Työ alkaa siitä että pitää olla kunnon pohjat.
Viikko sitten pidettiin Kilpisjärvellä alkoholistien SM-hiihdot.
... Voittaja selvisi tänään.
Hyvää juhannusta kaikille! toivotti pikkutuiterissa ollut kaveri kuuluvasti tultuaan sisään pubiin.
Baarimikko ihmetteli ääneen:
- Juhannusta? Nythän on uudenvuoden aatto.
Kaveri mietti huolestuneena:
- Voi hemmetti. Nyt kyllä vaimo on tosi, tosi vihainen. En minä koskaan ennen, en ikinä, ole ollut näin paljon myöhässä kotoa.
- Huomenta, onko tämä alkoholistien auttava puhelin?
- kyllä on.
- Hyvä, kuinka Mojitoja tehdään?
Oli raittiusliikkeen kokous, missä esitelmöitsijä otti lasin viinaa ja pisti siihen madon.
Mato kuoli heti.
Esitelmöitsijä kysyi:
- Mitä opimme tästä?
Eräs vanha mummo vastasi:
- Ainakin sen, että jos on matoja mahassa, ryyppy ei ole pahitteeksi!
Ahti Karjalainen istui pariisilaisessa katukahvilassa ja siemaili konjakkia.
Ranskalainen raittiusintoilija saapui paikalle ja huomautti:
- Tiedättekö, että alkoholi tappaa miljoona ranskalaista vuosittain?
Ahti Karjalainen jatkoi juomistaan ja totesi:
- Mitä se minun juomiseeni kuuluu, minä olen suomalainen.











