


Mainos:


Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Mitä yhteistä on Helsingin Sanomilla ja blondilla?
- Kumpaakin painetaan koko yö ja laitetaan aamulla jakoon!
Blondi soitti poikaystävälleen ja kertoi, että oli ostanut palapelin.
Poikaystävä:
- Mitä kuva esittää?
Blondi:
- Tämä on tällainen hieno kukko, mutta en saa sitä millään tehtyä.
Poikaystävä:
- Odota siellä, saavun heti paikalle ja autan sinua.
Poikaystävä saapui paikalle ja blondi opasti hänet keittiön pöydän ääreen.
Siihen poikaystävä:
- Laita nyt helvetissä nuo Corn Flakesit takaisin pakettiin!
Miksi 17 blondia seisoo baarin edessä?
- Tarvitaan 18 että pääsee sisään!
Miksi blondi käyttää vappuna villaisia pikkupöksyjä?
- Pysyy nilkat lämpiminä.
Blondi ilmestyi varaosaliikkeen tiskille:
- Auton moottorista puuttuu sellainen osa, jossa lukee seitsemän-yksi-nolla.
Myyjä sanoi:
- Voisitko piirtää osan, jotta asia vähän selvenisi.
Blondi piirsi ympyrän, jonka sisään kirjoitti 7I0.
Tiskin takaa katsoen myyjälle selvisi, että siinä luki 0IL.
Miksi blondi pitää peukaloaan naulan päällä vasaroidessaan?
- Koska pauke aiheuttaa päänsärkyä.
Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...








