


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondin miesystävä pyysi häntä olemaan vastassa juna-asemalla, kun hän saapuu työmatkaltaan.
Niinpä blondi meni sitten vain saunavastaan verhoutuneena juna-asemalle.
Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla.
Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
– No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Mitä yhteistä on Bermudan kolmiolla ja blondilla?
- Molemmat ovat nielleet monia merimiehiä.
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Mitä yhteistä on blondilla ja pullolla?
– Molemmat ovat tyhjiä kaulasta ylöspäin.
Miksi Blondi hinkkasi jalkoväliään bensa-automaattiin?
- Koska automaatissa luki, että kaikki maksutavat käy.
Blondi soitti hätääntyneenä poikaystävälleen:
- Ostin kaupasta palapelin, mutta sen kokoamisesta ei tule yhtään mitään. Kaikki palat on ihan rupusia ja saman näköisiä. Ei tästä millään tule tuollaista pakkauksen kannessa olevaa söpöö tiikerin kuvaa!
Poikaystävä riensi blondin asunnolle auton renkaat vinkuen, ja hetken katsottuaan tyttöystävänsä touhua, selvensi hän hieman asiaa:
- Tämä on kylläkin muropaketti, eikä mikään palapeli.
Blondi oli matkalla Lontooseen, mutta palasi takisin. Miksi?
- Hän huomasi, että Big Ben onkin kellotorni.
Blondi oli päässyt linja-auton kuljettajaksi.
Eikä kauankaan aikaa hän ei ollut ehtinyt olla töissä kun hän ajoi bussin ojaan.
Poliisi kysyi:
- Mites tämä oikein tapahtui.
Blondi:
- En tiedä. Minä olin juuri takana rahastamassa.








