


Mainos:


Miksi blondi ajoi autolla ojaan?
- Hän yritti saada vilkun pois päältä.
Blondi oli lukenut laihdutusvinkin:
Kun syöt 2dl perunajauhoja kuukauden ajan, menee näläntunne ja laihdut tuona aikana 10kg.
Blondi otti oppia laihdutusvinkistä ja lopulta hänen vatsa turposi. Blondi luuli olevansa raskaana, joten meni lääkäriin.
Lääkäri teki tutkimuksen alateitse ja työnsi myös sormensa blondin peräreikään.
Sieltähän se lapsi syntyikin: Pitkä pieru valkoisena pilvenä.
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Mistä tietää, että sadun blondi on humalassa?
- Sadun nimi on kultakutri ja kolme Karhua.
Kuinka saada yksikätinen blondi puusta alas?
- Vilkuttamalla sille.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Kumpi käy vessassa nopeampaa:
Kilju vai blondi?
- Riippuu blondin hiivatulehduksesta.
Miksi blondi otti vessan oven pois?
- Ettei kukaan tirkistelisi avaimenreiästä.
Blondi oli ostoskeskuksessa kun puhelin yhtäkkiä soi.
Blondi vastasi ihmeissään:
- Moi, miten sä osasit tänne soittaa?
Blondi ajaa liikenneympyrään. Tien reunassa istuu kerjäläinen ja blondi antaa hänelle euron, jatkaen edelleen kierroksen ajamista.
Jälleen kerjäläisen kohdalle tultuaan antaa taas euron, ja samoin seuraavalla kierroksella ja seuraavalla.
Viidennellä kierroksella kerjäläinen sanoo:
- Jos annat kympin, niin näytän miten päästään ulos ympyrästä.








