


Mainos:


Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Mitä eroa on WC-pytyllä ja blondilla?
- Blondi ei lotise, kun sitä vetää.
Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella?
– Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
Miksi blondi ei osannut laskea 7 + 10 laskimella?
- Hän ei löytänyt nappulaa kympille.
Mitä blondi vastaa, kun katsastusmies kysyy, toimiiko vilkku?
- Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi.....
Mitä eroa on blondilla ja pankkikortilla?
- Pankkikortilla on oma muisti.
Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Blondi oli ostoskeskuksessa kun puhelin yhtäkkiä soi.
Blondi vastasi ihmeissään:
- Moi, miten sä osasit tänne soittaa?
Miksi blondit eivät käytä liukuportaita?
– Liukuportaissa on pidettävä koira sylissä
Miksi blondi heittelee pullan palasia vessanpönttöön?
– Se ruokkii WC-ankkaa!








