


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.
Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Milloin blondilla on kahdet aivot?
- Kun se odottaa kaksosia.
Mitä blondi teki kun hänellä alkoi kuukautiset?
- Alkoi hysteerisenä huutamaan että häntä on ammuttu
Mistä tiedät, että saamasi faksi on blondin lähettämä?
- Siinä on postimerkki.
Miksi ei blondin alapäässä kasva karvoja?
- Eihän moottoritielläkään kasva ruohoa.
Blondi oli ostanut vahingossa mustaa hiustenväriainetta. Järkytys oli hirmuinen kun blondista tuli mustahiuksinen.
Blondi katsoi peiliin ja huusi kauhuissaan:
- Tuohan on se minun entinen opettajani, joka aina huusi: tyhmä, tyhmä blondi!
Blondi soitti hätääntyneenä poikaystävälleen:
- Ostin kaupasta palapelin, mutta sen kokoamisesta ei tule yhtään mitään. Kaikki palat on ihan rupusia ja saman näköisiä. Ei tästä millään tule tuollaista pakkauksen kannessa olevaa söpöö tiikerin kuvaa!
Poikaystävä riensi blondin asunnolle auton renkaat vinkuen, ja hetken katsottuaan tyttöystävänsä touhua, selvensi hän hieman asiaa:
- Tämä on kylläkin muropaketti, eikä mikään palapeli.
Blondi ilmestyi varaosaliikkeen tiskille:
- Auton moottorista puuttuu sellainen osa, jossa lukee seitsemän-yksi-nolla.
Myyjä sanoi:
- Voisitko piirtää osan, jotta asia vähän selvenisi.
Blondi piirsi ympyrän, jonka sisään kirjoitti 7I0.
Tiskin takaa katsoen myyjälle selvisi, että siinä luki 0IL.








