


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Miksi blondilla on paljon kelloja leikkaussalissa?
- Koska aika parantaa haavat
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Kun se odottaa kaksospoikia.
Mitä yhteistä on Helsingin Sanomilla ja blondilla?
- Kumpaakin painetaan koko yö ja laitetaan aamulla jakoon!
Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.
Mistä tiedät, että saamasi faksi on blondin lähettämä?
- Siinä on postimerkki.
Blondi oli matkalla Lontooseen, mutta palasi takisin. Miksi?
- Hän huomasi, että Big Ben onkin kellotorni.
Miksi blondi kiertää lasiseinän?
- Hän haluaa nähdä toiselle puolelle.
Miksi blondi ajoi autolla ojaan?
- Hän yritti saada vilkun pois päältä.
Mitä eroa on blondilla ja voilla?
– Voita on vaikeampi levittää








