


Yhteistyökumppanin mainos:


Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.
Mitä eroa on blondilla ja pankkikortilla?
- Pankkikortilla on oma muisti.
Poliisi pysäytti ratsiassa blondin. Poliisi käveli blondin auton viereen ja näytti käsimerkillä että avaa ikkunan. Blondi avasi ikkunan ja katsoi poliisia.
Poliisi sanoi:
- Paperit.
Blondi huudahti:
- Sakset.
Samalla blondi kaasutti tiehensä.
Blondi palautti myymälään viikko sitten ostamansa wc-harjan.
Tuumasi siinä myyjälle:
- Kyllä paperia oli sittenkin mukavampi käyttää.
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.
Blondi kuuli naapurin sanovan jollekulle:
- Ei haukku haavaa tee.
Seuraavana aamuna blondi meni naapurin luo ja sanoi vihaisena:
- Olitte väärässä! Laitoin eilen käteni koiran suuhun silloin, kun se haukkui ja katso. Kyllä se haukku haavan tekee!
Blondi oli matkalla Lontooseen, mutta palasi takisin. Miksi?
- Hän huomasi, että Big Ben onkin kellotorni.
Miksi blondi reputti autokoulun inssiajon?
- Aina kun auton ovi avattiin, hän hyppäsi takapenkille.
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.








