


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.
Blondin miesystävä pyysi häntä olemaan vastassa juna-asemalla, kun hän saapuu työmatkaltaan.
Niinpä blondi meni sitten vain saunavastaan verhoutuneena juna-asemalle.
Oli tapahtunut rikos ja nainen pyysi blondia menemään tien laitaan pysäyttämään poliisit, heti kun näkee niiden kulkevan tiellä.
Blondi lupasi tehdä niin ja meni vähän matkan päähän tien laitaan tarkkaavaisena odottamaan poliisien näkymistä.
Vartin päästä tiellä kulki poliisiauto, mutta blondi ei kuitenkaan pysäyttänyt sitä...
Rikospaikalla ollut nainen huomasi sen kauempaa katsoessaan ja meni sitten blondin luo ja kysyi häneltä ihmeissään:
- Miksi et pysäyttänyt poliiseja?
Blondi vastasi:
- Mun piti pysäyttää poliisit, ei poliisiautoa?!
Mitä eroa on tietokoneella ja blondilla?
- Tietokoneeseen tiedot tarvitsee syöttää vain kerran.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.
Mikä on blondin lemmikkiseepran nimi?
- Pilkku.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Kun se odottaa kaksospoikia.
Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.
Miksi blondi pettyi karvaasti kun saapui Lontooseen?
- Huomasi että Big Ben olikin kello








