Poimintoja aiheesta Blondivitsit
Mikäli pidit blondivitsi aihealueen Blondi jumissa liikenneympyrässä vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras blondivitsi.
Mitä yhteistä on blondilla ja tuulilasin pyyhkiöillä?
- Molemmat vinkuu yhtä kovaa kuivina.
Blondivitsit | Lisätty: 28.08.2024
Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Blondivitsit | Lähettänyt: Jigsaw | 11.11.2021
Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.
Blondivitsit | Lisätty: 10.05.2022
Mikä on blondin lemmenkutsu?
- Hei pojat, olen tosi kännissä!
Blondivitsit | Lisätty: 26.09.2022
Miksi blondi heittelee pullan palasia vessanpönttöön?
– Se ruokkii WC-ankkaa!
Blondivitsit | Lähettänyt: Aku | 28.10.2021
Mistä tietää, että blondilla on huono päivä?
- Hänellä on tampooni korvan takana ja tupakka alapäässä.
Blondivitsit | Lisätty: 19.09.2023
Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Blondivitsit | Lähettänyt: Saipeli | 18.12.2022
Blondi seksikaupassa:
- Palauttaisin tämän hieromatyynyn, kun se ei vaan mahtunut sisään, vaikka kuinka ohueksi olisin taitellut.
Blondivitsit | Lähettänyt: Tempur | 16.11.2023
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Blondivitsit | Lähettänyt: Annikki | 28.10.2021
Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Blondivitsit | Lähettänyt: Pizza-peku | 17.03.2024