


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondit pitävät salamoista?
- Koska he luulevat, että joku kuvaa heitä.
Mitä blondi kysyy pokeripelissä
- Onko teillä kortteja vaihdettavaksi?
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Blondi nukahti baarista tullessaan maatilan niityn laitaan. Yön aikana lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittiskö joku teistä heittää mut himaan?
Blondi palautti myymälään viikko sitten ostamansa wc-harjan.
Tuumasi siinä myyjälle:
- Kyllä paperia oli sittenkin mukavampi käyttää.
Blondi oli ostoskeskuksessa kun puhelin yhtäkkiä soi.
Blondi vastasi ihmeissään:
- Moi, miten sä osasit tänne soittaa?
Mitä blondi tekee viljapellolla?
- Kuuntelee apulantaa.
Mistä tietää, että sadun blondi on humalassa?
- Sadun nimi on kultakutri ja kolme Karhua.
Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella?
– Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
Mitä eroa on WC-pytyllä ja blondilla?
- Blondi ei lotise, kun sitä vetää.








