


Mainos:


Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Blondi oli viikon ajan toipumassa leikkauksen jälkeen sairaalassa.
Hän kysyi hoitsulta:
- Miks ihmeessä mulla on huone täynnä raksuttavia käki-, herätys ja kaappikelloja?
Hoitaja näpsäytti leikkisästi potilasblondin nenää ja totesi:
- Hassu... Se on niin, että aika parantaa haavat kertoo meidän johtaja.
Montako blondia tarvitaan muodostamaan piiri?
- Kaksi. Yksi on kylpyammeessa ja toinen ojentaa hiustenkuivaajan.
Miten blondin aivosolut kuolevat?
- Yksinään.
Miksi blondi pitää peukaloaan naulan päällä vasaroidessaan?
- Koska pauke aiheuttaa päänsärkyä.
Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Mikä on blondin lemmenkutsu?
- Hei pojat, olen tosi kännissä!
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Blondi oli ostoskeskuksessa kun puhelin yhtäkkiä soi.
Blondi vastasi ihmeissään:
- Moi, miten sä osasit tänne soittaa?








