


Mainos:


Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Kumpi käy vessassa nopeampaa:
Kilju vai blondi?
- Riippuu blondin hiivatulehduksesta.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Mitä yhteistä on Bermudan kolmiolla ja blondilla?
- Molemmat ovat nielleet monia merimiehiä.
Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Kaupunkiin oli tullut sirkus. Siellä esiintyi tosi lyhyt kääpiö. Yhtäkkiä kääpiöltä putosi viitta hartioilta, ja alta paljastuikin toinen kääpiö, joka piti toista kääpiötä harteillaan.
Blondi eturivistä huusi:
- Huijausta! Minähän arvasin heti, että ei yksi mies voi olla noin lyhyt.
Mitä blondin vasen jalka sanoi oikealle jalalle?
- Ei mitään. Ne eivät ole tavanneet.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Mitä eroa on blondilla ja itikalla?
- Itikka lakkaa imemästä, kun sitä läpsäisee.








