


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi kiertää lasiseinän?
- Hän haluaa nähdä toiselle puolelle.
Mitä eroa on WC-pytyllä ja blondilla?
- Blondi ei lotise, kun sitä vetää.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Mitä eroa on blondilla ja pankkikortilla?
- Pankkikortilla on oma muisti.
Miksi blondi ei osaa kirjoittaa numeroa 11?
- Hän ei koskaan muista kumpi numero tulee ensin.
Mikä on blondin lemmenkutsu?
- Hei pojat, olen tosi kännissä!
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Mikä on blondin lemmikkiseepran nimi?
- Pilkku.
Miksi blondi pitää peukaloaan naulan päällä vasaroidessaan?
- Koska pauke aiheuttaa päänsärkyä.
Blondi ajaa liikenneympyrään. Tien reunassa istuu kerjäläinen ja blondi antaa hänelle euron, jatkaen edelleen kierroksen ajamista.
Jälleen kerjäläisen kohdalle tultuaan antaa taas euron, ja samoin seuraavalla kierroksella ja seuraavalla.
Viidennellä kierroksella kerjäläinen sanoo:
- Jos annat kympin, niin näytän miten päästään ulos ympyrästä.








