


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Kuinka saada yksikätinen blondi puusta alas?
- Vilkuttamalla sille.
Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.
Brunette ja blondi hyppäsivät tornista alas. Kumpi oli ensin alhaalla?
– Brunette, koska blondin täytyi pysähtyä kysymään tietä.
Blondi oli päässyt linja-auton kuljettajaksi.
Eikä kauankaan aikaa hän ei ollut ehtinyt olla töissä kun hän ajoi bussin ojaan.
Poliisi kysyi:
- Mites tämä oikein tapahtui.
Blondi:
- En tiedä. Minä olin juuri takana rahastamassa.
Blondi ajaa liikenneympyrään. Tien reunassa istuu kerjäläinen ja blondi antaa hänelle euron, jatkaen edelleen kierroksen ajamista.
Jälleen kerjäläisen kohdalle tultuaan antaa taas euron, ja samoin seuraavalla kierroksella ja seuraavalla.
Viidennellä kierroksella kerjäläinen sanoo:
- Jos annat kympin, niin näytän miten päästään ulos ympyrästä.
Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Mitä blondi tekee viljapellolla?
- Kuuntelee apulantaa.
Miksi blondit pitävät salamoista?
- Koska he luulevat, että joku kuvaa heitä.
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.








