


Mainos:


Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.
Blondi esittäytyi hienoilla kutsuilla, missä oli paikalla porukkaa ympäri maailman.
Blondi:
- Barbara, the cheerleader.
Isäntä:
- Vladimir, Put`in.
Blondi:
- Oh, already now?
Mitä yhteistä on kitaralla ja blondilla?
- Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Kumpi käy vessassa nopeampaa:
Kilju vai blondi?
- Riippuu blondin hiivatulehduksesta.
Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.
Miksi blondi ei osaa kirjoittaa numeroa 11?
- Hän ei koskaan muista kumpi numero tulee ensin.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Kun se odottaa kaksospoikia.
Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella?
– Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
Blondi ajaa liikenneympyrään. Tien reunassa istuu kerjäläinen ja blondi antaa hänelle euron, jatkaen edelleen kierroksen ajamista.
Jälleen kerjäläisen kohdalle tultuaan antaa taas euron, ja samoin seuraavalla kierroksella ja seuraavalla.
Viidennellä kierroksella kerjäläinen sanoo:
- Jos annat kympin, niin näytän miten päästään ulos ympyrästä.








