


Yhteistyökumppanin mainos:


Montako blondia tarvitaan muodostamaan piiri?
- Kaksi. Yksi on kylpyammeessa ja toinen ojentaa hiustenkuivaajan.
Miksi blondi käyttää vappuna villaisia pikkupöksyjä?
- Pysyy nilkat lämpiminä.
Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Mitä yhteistä on blondilla ja tuulilasin pyyhkiöillä?
- Molemmat vinkuu yhtä kovaa kuivina.
Poliisi pysäytti ratsiassa blondin. Poliisi käveli blondin auton viereen ja näytti käsimerkillä että avaa ikkunan. Blondi avasi ikkunan ja katsoi poliisia.
Poliisi sanoi:
- Paperit.
Blondi huudahti:
- Sakset.
Samalla blondi kaasutti tiehensä.
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Mitä Blondi sanoi, kun ajoi autolla päin puuta ja auto alkoi höyrytä sekä sihistä?
- Luojan kiitos tää elää vielä.
Mistä tietää, että blondilla on huono päivä?
- Hänellä on tampooni korvan takana ja tupakka alapäässä.








