


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Mitä eroa on blondilla ja pankkikortilla?
- Pankkikortilla on oma muisti.
Miksi blondilla on paljon kelloja leikkaussalissa?
- Koska aika parantaa haavat
Miksi blondin auton ohjauspyörässä on huulipunaa?
- Blondi on soittanut torvea.
Mitä yhteistä on viisaalla blondilla ja teräsmiehellä?
– Molemmat ovat fiktiohenkilöitä
Mikä on blondin lemmikkiseepran nimi?
- Pilkku.
Mitä eroa on viisaalla blondilla ja ufolla?
– Ufoista on tehty havaintoja.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.








