


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Mistä tietää, että blondilla on huono päivä?
- Hänellä on tampooni korvan takana ja tupakka alapäässä.
Blondi oli päässyt linja-auton kuljettajaksi.
Eikä kauankaan aikaa hän ei ollut ehtinyt olla töissä kun hän ajoi bussin ojaan.
Poliisi kysyi:
- Mites tämä oikein tapahtui.
Blondi:
- En tiedä. Minä olin juuri takana rahastamassa.
Miten tehdä blondi lumiukko?
- Kaiva lusikalla pää tyhjäksi.
Miksi blondit pitävät salamoista?
- Koska he luulevat, että joku kuvaa heitä.
Miten blondi aivopestään?
- Annetaan suihku ja ravistellaan pää alaspäin.
Blondi ajoi autolla ja radiosta alkoi tulemaan blondivitsejä.
Hetken kuunneltuaan blondi suuttui, koska mielestään vitsit halvesivat blondeja.
Pian hän ajoi ison ohrapellon kohdalla ja näki, kuinka keskellä peltoa toinen blondi soutaa soutuvenettä.
Autolla ajavaa blondia alkoi näky sapettamaan vallan kauheasti ja hän pysäytti auton renkaat kirskuen.
Blondi nousi autosta ulos ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas! Just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin!
Samaan hengevetoon blondi jatkoi huutamista:
- Jos osaisin uida, niin uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua turpaan!
Mitä yhteistä on kitaralla ja blondilla?
- Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
Blondi seksikaupassa:
- Palauttaisin tämän hieromatyynyn, kun se ei vaan mahtunut sisään, vaikka kuinka ohueksi olisin taitellut.
Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.








