


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Mitä eroa on blondilla ja jääkaapilla?
- Jääkaappi ei huokaise, kun vedät lihaa ulos.
Miksi blondi on jäänyt haaroistaan kiinni bensa-aseman maksuautomaattiin?
- Siinä luki, että kaikki maksutavat kelpaavat
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.
Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Mitä voit sanoa kädettömälle ja jalattomalle blondille?
- Hyvät tissit.
Mistä tietää, että sadun blondi on humalassa?
- Sadun nimi on kultakutri ja kolme Karhua.
Mitä Blondi sanoi, kun ajoi autolla päin puuta ja auto alkoi höyrytä sekä sihistä?
- Luojan kiitos tää elää vielä.








