


Mainos:


Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Mitä eroa on viisaalla blondilla ja ufolla?
– Ufoista on tehty havaintoja.
Miksi blondi ei osannut laskea 7 + 10 laskimella?
- Hän ei löytänyt nappulaa kympille.
Mistä tietää, että blondilla on huono päivä?
- Hänellä on tampooni korvan takana ja tupakka alapäässä.
Blondi menee lääkärille ja valittaa että joka paikkaa sattuu kun koskettaa.
- Rouva hyvä, sormenne on murtunut.
Brunette ja blondi hyppäsivät tornista alas. Kumpi oli ensin alhaalla?
– Brunette, koska blondin täytyi pysähtyä kysymään tietä.
Miten blondi tappaa kalan?
– Hukuttamalla
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Miksi blondilla on tiukka hame?
- Jotta polvet joskus pysyisivät yhdessä.
Mitä yhteistä on Bermudan kolmiolla ja blondilla?
- Molemmat ovat nielleet monia merimiehiä.








