


Mainos:


Miten blondin saa nauramaan lauantaina?
- Kerrotaan hänelle vitsi keskiviikkona.
Mitä blondi tekee viljapellolla?
- Kuuntelee apulantaa.
Blondi soitti poikaystävälleen ja kertoi, että oli ostanut palapelin.
Poikaystävä:
- Mitä kuva esittää?
Blondi:
- Tämä on tällainen hieno kukko, mutta en saa sitä millään tehtyä.
Poikaystävä:
- Odota siellä, saavun heti paikalle ja autan sinua.
Poikaystävä saapui paikalle ja blondi opasti hänet keittiön pöydän ääreen.
Siihen poikaystävä:
- Laita nyt helvetissä nuo Corn Flakesit takaisin pakettiin!
Brunette ja blondi hyppäsivät tornista alas. Kumpi oli ensin alhaalla?
– Brunette, koska blondin täytyi pysähtyä kysymään tietä.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.
Miten pitää blondi kotona?
- Rakenna liikenneympyrä autotallin eteen.
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.
Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.








