


Yhteistyökumppanin mainos:


Miten tehdä blondi lumiukko?
- Kaiva lusikalla pää tyhjäksi.
Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...
Miksi blondi ajoi autolla ojaan?
- Hän yritti saada vilkun pois päältä.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Kun se odottaa kaksospoikia.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Miksi blondi on jäänyt haaroistaan kiinni bensa-aseman maksuautomaattiin?
- Siinä luki, että kaikki maksutavat kelpaavat
Mitä yhteystä on blondilla ja kirahvilla?
- molemmilla yhtä täplikäs kaula
Miksi blondit pitävät salamoista?
- Koska he luulevat, että joku kuvaa heitä.
Miksi blondi juoksee sänkyä ympäri?
– Hän yrittää saada unen päästä kiinni
Blondin miesystävä pyysi häntä olemaan vastassa juna-asemalla, kun hän saapuu työmatkaltaan.
Niinpä blondi meni sitten vain saunavastaan verhoutuneena juna-asemalle.








