


Yhteistyökumppanin mainos:


Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.
Poliisi pysäytti ratsiassa blondin. Poliisi käveli blondin auton viereen ja näytti käsimerkillä että avaa ikkunan. Blondi avasi ikkunan ja katsoi poliisia.
Poliisi sanoi:
- Paperit.
Blondi huudahti:
- Sakset.
Samalla blondi kaasutti tiehensä.
Blondi meni parturiin korvalappustereot korvilla. Istuessaan parturin penkille hän sanoi:
- Korvalappustereoita ei saa ottaa pois tai minulle tapahtuu jotain kauheaa.
Parturi kävi leikkaamaan blondin hiuksia. Kotvan kuluttua blondi nukahti. Parturi ajatteli, että korvalaput ovat edessä ja että kyllä ne voi ottaa ne pieneksi hetkeksi pois.
Hetken kuluttua parturi huomaa kauhukseen, että blondi on kuollut. Parturi mietti mitä pitäsi tehdä ja päättää kunnella mitä korvalappustereoista kuuluu:
- “Hengitä sisään, hengitä ulos, hengitä sisään, hengitä ulos...“
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.
Kuinka saada yksikätinen blondi puusta alas?
- Vilkuttamalla sille.
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Mistä tietää, että blondilla on huono päivä?
- Hänellä on tampooni korvan takana ja tupakka alapäässä.








