


Yhteistyökumppanin mainos:


Poliisi pysäytti ratsiassa blondin. Poliisi käveli blondin auton viereen ja näytti käsimerkillä että avaa ikkunan. Blondi avasi ikkunan ja katsoi poliisia.
Poliisi sanoi:
- Paperit.
Blondi huudahti:
- Sakset.
Samalla blondi kaasutti tiehensä.
Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.
Miksi blondi ajoi autolla ojaan?
- Hän yritti saada vilkun pois päältä.
Miten blondi tappaa kalan?
– Hukuttamalla
Miksi blondi on hyvä matkustaja?
- Voit pysäköidä vammaisille varatuille paikoille.
Mitä yhteistä on blondilla ja tuulilasin pyyhkiöillä?
- Molemmat vinkuu yhtä kovaa kuivina.
Mitä eroa on tietokoneella ja blondilla?
- Tietokoneeseen tiedot tarvitsee syöttää vain kerran.
Miksi blondi ei päässyt hissinkuljettajaksi?
- Hän ei oppinut reittiä.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.








