


Yhteistyökumppanin mainos:


Kuka jää viimeisenä seisomaan tappeluringistä?
– Myllyn paras.
Mitä puolalainen teki ammeessa?
- Polski.
Sanoin suutuspäissäni tyttöystävää h*oraksi. Saan maksaa siitä
myöhemmin.
Mitä Elsa sanoi parturissa?
- Letit go...
Mitä silmä sanoi toiselle?
- Kiva nähdä!
Miksi poika toi astronautin puvun liikuntatunnille
-koska opettaja sanoi että liikuntaa on kerran kuussa
Miksi Tapparan fani ei pääsyt peliin?
- Siksi koska hänellä oli puheessa R -vika ja se sanoi Tappala.
Matti ja Teppo ajoivat huoltoaseman pihaan. Teppo sanoi, että Matti ei voi tulla mukaan.
Kun Matti kysyi miksi, Teppo vastasi:
- Tämä asema on vaan Teboil.
Kumpi ja kampi tappelivat,
mutta sitten tuli Usko ja Kosti.
On sanonta, että ei henki kulje?
- Miksi?
- No siksi koska kulkulupa on vanhentunut!











