


Mainos:


Nainen seisoi sillalla aikeenaan päättää päivänsä hyppäämällä alas.
Paikalle sattui kulkuri, joka ehdotti että he voisivat harrastaa seksiä, koska sillä kun ei ollut kuitenkaan mitään väliä, kun kerta nainen päätti tappaa itsensä.
Nainen ei tietenkään ollut halukas seksiin, johon laitapuolenkulkija tokaisi:
- No mä meen sit odottelee tonne alas.
Mikä on hauskempaa kuin heittää lapsia katolta?
- Ottaa ne talikolla vastaan.
Nainen meni synnyttämään. Synnytysalissa kun lapsi oli tullut ulos, otti kätilö sen jalasta kiinni ja viskasi seinään.
Nainen paniikissa huusi:
- Sinä tapoit lapseni!
Kätilö kommentoi tähän:
- Aprillia, se oli jo kuollut syntyessään.
- Äiti, miksi isi juoksee noin kovaa?
- Ole hiljaa ja anna toinen patruuna!
Mitä eroa on katolisella papilla ja aknella?
- Akne harvemmin tulee 6-vuotiaan naamalle.
Mikä on hauskempaa, kuin kymmenen vauvaa naulattuna puuhun?
- Yksi vauva naulattuna kymmeneen puuhun.
- Äiti, minä en enää jaksa leikkiä mummon kanssa.
- No, pistä sitten luut takaisin arkkuun ja mene pihalle leikkimään.
Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
Miksi Afrikassa ei ole apteekkeja?
- Koska lääkkeitä ei saa syödä tyhjään vatsaan.
- Äiti, miksi pikkuveli on noin punainen?
- Ole hiljaa ja laita se uuniluukku kiinni!











