


Mainos:


Tauskin kaveri ihmetteli:
- Miksi et koskaan myy vihkisormusta eron jälkeen?
Tauski vastasi:
- Se on helpompi pitää valmiina seuraavaa kierrosta varten!
Toimittaja kysyi Tauskilta:
- Miksi palaatte aina yhteen?
Tauski mietti pitkään ja vastasi:
- Koska suomalaiset rakastaa uusintoja.
Tauski ja Henna olivat samassa VIP-bileessä.
Seuraavana päivänä toimittaja ryntäsi paikalle kysymään:
- Oliko teillä säpinää?
Tauski pudisti päätään:
- Ei nyt sentään...
Hän mietti hetken ja jatkoi:
- Mutta kolme iltapäivälehteä sai siitä viikon sisällön.
Toimittaja kysyi Tauskilta:
- Pelkäätkö enää skandaaleja?
Tauski mietti hetken yllättävän vakavana.
Sitten hän kohautti olkiaan:
- En enää.
Pienen tauon jälkeen hän jatkoi:
- Nykyään mä lähinnä odotan, minkä niminen se seuraava on.
Henna kysyi kerran Tauskilta:
- Miksi kaikki yhdistää sut aina romansseihin?
Tauski huokaisi syvään ja katseli kaukaisuuteen:
- Koska suomalaiset ei enää usko jääkiekkoon eikä politiikkaan.
Toimittaja kerran:
- Oletteko vain ystäviä Hennan kanssa?
Tauski vastasi:
- Tällä hetkellä kyllä.
Henna lisäsi saman tien:
- Ja se hetki alkoi juuri loppua.
Baarissa nainen kysyi Tauskilta:
- Ootko sä aina noin itsevarma?
Tauski mietti hetken ja vastasi:
- En... mutta kahden tuopin jälkeen alan näyttää itsellenikin hyvältä.
Tauski kehui baarissa itsevarmasti:
- Mulla on edelleen vientiä.
Baarimikko katsoi hetken ja vastasi:
- Niin on roskiksellakin torstaisin.
Toimittaja kysyi Tauskilta:
- Mikä on pitkän parisuhteen salaisuus?
Tauski mietti hetken ja vastasi:
- Että muistaa välillä erota, niin tulee taas kiva mennä naimisiin!
Tauski totesi kavereille:
- Mä en enää aiheuta kohuja.
Kaveri kysyi epäilevästi:
- Ai oikeesti?
Tauski nyökkäsi:
- Joo. Nykyään mä vain ilmestyn paikalle ja kohu tapahtuu itsestään.








