


Yhteistyökumppanin mainos:


Jymyuutinen kaikissa medioissa, Henna ja Tauski erosivat taas.
Suomalaiset eivät enää kysyneet:
- Miksi?
Nykyään ihmiset kysyivät:
- Monesko kausi tämä on?
Tauski sanoi hotellissa:
- Mä en yleensä jää aamupalalle.
Nainen ihmetteli:
- Miksi et?
Tauski vastasi:
- Koska siinä vaiheessa ihmiset alkaa nähdä mut päivänvalossa.
Tauski totesi kavereille:
- Mä en enää aiheuta kohuja.
Kaveri kysyi epäilevästi:
- Ai oikeesti?
Tauski nyökkäsi:
- Joo. Nykyään mä vain ilmestyn paikalle ja kohu tapahtuu itsestään.
Tauski sanoi joskus kavereilleen:
- Mä en etsi draamaa enää elämääni.
Hetken oli hiljaista.
Sitten jostain kuului vastaus:
- Liian myöhäistä, mä löysin jo sut.
Tauski kertoi olevansa vanhan koulukunnan herrasmies:
- Avaan aina oven naiselle.
Kaveri nyökkäsi:
- Romanttista.
Tauski vastasi:
- Niin, varsinkin kun poistun nopeasti.
Tauski kehui ystävälleen muuttuneensa vuosien aikana.
- Mulla on nykyään tosi kypsä suhtautuminen naisiin.
Kaveri kysyi:
- Ai miten niin?
Tauski vastasi:
- No nykyään mä pyydän anteeksi jo etukäteen.
Tauski kertoi yrittävänsä pysyä pois iltapäivälehdistä.
Suunnitelma vaikutti hyvältä.
Harmi vain, että iltapäivälehdet eivät olleet mukana siinä suunnitelmassa.
Baarimikko kysyi Tauskilta:
- Miksi sun iltoihin liittyy aina draamaa?
Tauski huokaisi:
- En mä tiedä...
Hän nosti tuoppiaan:
- Toisilla lähtee känni päälle. Mulla lähtee juorukone käyntiin.
Tauskin kaveri ihmetteli:
- Miksi et koskaan myy vihkisormusta eron jälkeen?
Tauski vastasi:
- Se on helpompi pitää valmiina seuraavaa kierrosta varten!
Toimittaja kysyi Tauskilta:
- Mikä on pitkän parisuhteen salaisuus?
Tauski mietti hetken ja vastasi:
- Että muistaa välillä erota, niin tulee taas kiva mennä naimisiin!








