


Yhteistyökumppanin mainos:


Asiakas ravintolassa:
- Tarjoilija, haluaisin maksaa!
Tarjoilija:
- Meiltä on maksa loppu.
Mitä kakka sanoi, kun katsoi peiliin?
- Ei hätä ole tämän näköinen.
En siedä maatuskoja, ne ovat niin täynnä itseään.
Käykö teillä kello?
- Joo
- Pyydä sitä käymään myös meilläkin.
Mikä veli ei elä?
- Virveli
Olipa kerran, mutta ei toista kertaa.
Mitä silmä sanoi toiselle?
- Kiva nähdä!
Millä on kaksi pyllyä ja tappaa ihmisiä?
- Assassin.
Haluutko kuulla nopean vitsin?
- Se meni jo.
Haluutko kuulla samantapaisen vitsin?
- Se on tämä!
Mitä saatananpalvojamuusikko sanoi levytyssession päätteeksi?
-Demoni on valmis!











