


Mainos:


Renkiä pisti lerssiin ampiainen ja kunnanlääkäri kehoitti sitä huljutelemaan piimälasissa.
No sattui hoidon aikana niin, että piika käveli ohi ja sanoi:
- Kyllä minä tiedän miten sitä käytetään, mutten ole koskaan nähnyt kun sitä ladataan.
Poika kysyy:
- Isi, miten lapset tulevat?
Isä:
- No katos, isillä on semmoisia lapsensiemeniä, joita antaa äitille. Äiti sitten kasvattaa vauvan mahassaan.
Poika:
- Vau! Nielläänkö siemenet, vai?
Isä:
- No joskus, jos äiti haluaa uuden auton tai puhelimen tai jotain vastaavaa.
Elämä on kuin penis,
usein kova ilman syytä.
Maijan äiskä torui hieman Maijaa, jottei tämä kiipeäisi tikkaita Villen edellä, koska Ville tiirailee vaan pikkareita.
Maija sanoi äidilleen:
- Ei se niitä näe, kun en niitä edes käytä.
Mikä on Erikan kuppikoko?
- Iso D.
- Ajattele, että ne on vielä yhdessä kaiken sen paskan jälkeen!
- Ketkä?
- No pakarat!
Mistä tietää että bordellissa kummittelee?
- Kun laittaa UV-valon päälle, niin huomaa että ektoplasmaa on ihan kaikkialla
Kumpaa sukupuolta sukset ovat?
- Tietysti naisia, vako alla, nokka pystyssä ja käyttävät siteitä. Toimiakseen ne tarvitsevat liukuvoidetta ja sauvaa.
Tytär kysyy äidiltään:
- Äiti, tuleeko lapset ulos sieltä minne pojat laittavat peniksensä?
Äiti:
- Hmm, joo, kyllä. Miksi kysyt?
Tytär:
- Minä en ainakaan halua että leukani menee sijoiltaan.
Pikkupoika kertoi päiväkodissa kaverilleen: -minun isälläni on ripuli. -mistä sinä sen tiedät? Kaveri kysyi. -No kun äiti sanoi isälle viime yönä, että eikö se paska jo jäykisty. :D








